pandabjørn Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg vurderer å kjøpe en Bugaboo bee til gutten vår på litt under ett år. Vi tenkte å bruke dette som eneste trille, og så bare ha en sovevogn stående i bhg. Det er viktig at den tar liten plass i bilen, og at den er stor nok til å vare ut vognperioden. Fint om også storesøster på 3 kan låne den en gang i blant til avlastning, ergo bør den være stor nok. Vi skal bruke den litt på vinteren ute også, men det er ikke det viktigste formålet. Er det noen som har prøvd den på snø? Er det noen som har erfaringer? Evt andre vogner de heller ville anbefalt? Takk!
Janis Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Hei hei Jeg brukte den som trille da jenta mi var under et år. Kan ikke skryte av plassen. Ryggen er veldig kort. God å trille er den, hadde det ikke vært for håndtaket som ikke er rundt. Veldig positivt at det går ann å snu sitte delen. Aner ikke om en 3 åring vil sitte godt i den, går sikkert fint på korte turer. Tar ikke stor plass i bilen. Men heller ikke mindre enn en brio race feks. Designet er super kult :D Men endte med at jeg solgte den etter kort tid.
pandabjørn Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2011 Takk for svar, janis! Hadde du den 2010 modellen eller senere hvor ryggen kan forlenges? Brio race skal jeg sjekke ut, den er sikkert litt billigere også, som jo ikke gjør noen ting.... Du mener at den ikke tar mer plass i bilen? Den ser så mye større ut på bildet. Andre som har tips?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Vi har Maclaren techno til vår gutt på litt over 2 år. Han er lang for alderen og sitter veldig fint i den. På vinterføre er den imildertid ikke noe særlig da hjulene er små, men vi har den bare som reservevogn/reisetrille. Synes også den tar liten plass i bilen, sammenlignet med hovedvognen (MB Urban Jungle).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå