Iset Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 det er noen naboer av min mor som i flere år har hatt katter løpende rundt i området. de får kattunger hele tiden og har lus og lopper og går for lut og kaldt vann. for noen uker siden så jeg barnebarnet i huset (jente på 6-7 år) mate noen av kattungene med brødsmuler!!!!!!!!!!!!!! (det er det eneste de får tror jeg, de samlet seg som høns rundt henne). i tillegg går hun og de andre barna og bærer på dem som om de skulle vært melsekker. nå har de nettopp fått 4-5 nye kattunger. en av dem hadde kommet seg inn i garasjeanlegget i blokka til mor, og skrek livredd. mamma tok den til seg (hun har 2 katter fra før av), badet den og avluset den. så nå har iallefall DEN det bra, men desverre har søsknene det veldig dårlig. jeg har lyst å melde dem til dyrevernet, har de mail adresse? (har bare mobiltlf for øyeblikket, er så dyrt å ringe, men kan jo gå¨ned til mor).
Barbie Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Kanskje de kan hjelpe deg her: http://www.dyrebeskyttelsen.no/ Fint at du tar ansvar. Hjelp de stakkars kattene til å få et bedre liv.
Gundel Gaukeley Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Stakkars katter... For å anmelde dette må du ta kontakt med politi, dyrevernsnemda eller distrikts/fylkesveterinæren.... Det er disse instansene som har inspeksjonsrett.
Diva Skrevet 13. november 2003 #4 Skrevet 13. november 2003 Fy f...! SÅ BRA at du tar opp saken og sier ifra.... Blir kjempelei meg og ikke minst sinna når folk behandler dyr slik :evil: Håper dyrevernet eller politiet tar affære.... Hold oss oppdatert om saken ? D
Sheba Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Kjempeflott at du tar affære, dette er jo helt for jæ.... Jeg blir helt ute av meg av å høre om at folk kan behandle små vergeløse, sultne dyr på den måten der Håper du finner rette instans å si ifra til, de folka der fortjener å bli fradømt retten til å ha dyr! Og forhåpentligvis er det ikke for sent å hjelpe de stakkars små som sulter og fryser akkurat nå... Uff, snart kommer vinteren og kulda også...
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 jeg har sendt mail til Kari Mills nå, så får jeg se hva hun sier. jævla folk! klem Iset
Væren Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Så flott at du tar tak i dette, Iset! God klem til deg fra meg! :klem2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå