Gå til innhold

nabo som mishandler katter!!!

Iset

Anbefalte innlegg

det er noen naboer av min mor som i flere år har hatt katter løpende rundt i området. de får kattunger hele tiden og har lus og lopper og går for lut og kaldt vann. for noen uker siden så jeg barnebarnet i huset (jente på 6-7 år) mate noen av kattungene med brødsmuler!!!!!!!!!!!!!! (det er det eneste de får tror jeg, de samlet seg som høns rundt henne).

i tillegg går hun og de andre barna og bærer på dem som om de skulle vært melsekker. nå har de nettopp fått 4-5 nye kattunger. en av dem hadde kommet seg inn i garasjeanlegget i blokka til mor, og skrek livredd. mamma tok den til seg (hun har 2 katter fra før av), badet den og avluset den. så nå har iallefall DEN det bra, men desverre har søsknene det veldig dårlig.

jeg har lyst å melde dem til dyrevernet, har de mail adresse? (har bare mobiltlf for øyeblikket, er så dyrt å ringe, men kan jo gå¨ned til mor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars katter... For å anmelde dette må du ta kontakt med politi, dyrevernsnemda eller distrikts/fylkesveterinæren.... Det er disse instansene som har inspeksjonsrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f...!

SÅ BRA at du tar opp saken og sier ifra....

Blir kjempelei meg og ikke minst sinna når folk behandler dyr slik :evil:

:grine:

Håper dyrevernet eller politiet tar affære....

Hold oss oppdatert om saken ?

D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott at du tar affære, dette er jo helt for jæ....

Jeg blir helt ute av meg av å høre om at folk kan behandle små vergeløse, sultne dyr på den måten der :grine:

Håper du finner rette instans å si ifra til, de folka der fortjener å bli fradømt retten til å ha dyr! Og forhåpentligvis er det ikke for sent å hjelpe de stakkars små som sulter og fryser akkurat nå... :cry::cry::cry:

Uff, snart kommer vinteren og kulda også... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...