Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg er fersk i faget her inne. Det vil si, jeg har vært en snik. Og gjestepostet litt. Ville ha min egen bruker, fordi jeg er møkklei av å forsøke å se om capta'en kaller meg noe stygt, eller om der helt tilfeldig står "LaQiNG brAin" der.

Har et sånn passe inntrykk at KG, mange som troller, mange som kødder, og mange som bruker forumet seriøst. Liker at det er litt løssluppen stemning her inne, tror kanskje jeg kan trives. Men ser til min gru at enkelte ferskinger blir "slått litt ned på". Himlet med øynene til, kanskje.

Så derfor! Noen gamle travere som har tips til triks og ting og uskrevne regler som ikke er åpenbare - så man ikke går i fella? Alle forumer har jo sine kulturer og ukulturer.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen gammel traver her inne, men vil bare ønske deg :velkommen:

Gjest Tirkes
Skrevet

Hurra! :)

Elsker smileyen din, forresten. Den fikk meg til å flire.

Skrevet

Velkommen :goodbye:

Har ikke så mange tips, annet enn klisjeen "vær deg selv". Bedre å faktisk stå for det man mener og bli likt av noen, enn å snu kappen etter vinden for å bli likt av alle.

Gjest Tirkes
Skrevet

Takk for det. :-)

Eneste tips jeg har gitt megselv er å ikke være FOR personlig. Blir jeg så personlig at jeg frykter/tror noen kan kjenne meg igjen, så blir det ikke så lett å være seg selv. Nicket er nytt, ikke brukt noe annet sted - for at jeg skal kunne være så åpen som mulig.

Akter å bruke KG litt som en dagbok som slår deg i trynet når du er teit. På en måte. Men. Natta nå!

Skrevet

Takk for det. :-)

Eneste tips jeg har gitt megselv er å ikke være FOR personlig. Blir jeg så personlig at jeg frykter/tror noen kan kjenne meg igjen, så blir det ikke så lett å være seg selv. Nicket er nytt, ikke brukt noe annet sted - for at jeg skal kunne være så åpen som mulig.

Akter å bruke KG litt som en dagbok som slår deg i trynet når du er teit. På en måte. Men. Natta nå!

Du kan jo alltids huke av for "post som anonym" om det er noe du absolutt ikke vil noen skal vite at du skrev, men det er nok smart med litt selvsensur allikevel.

Sov godt, da :)

Skrevet

Hvis du har vært her inne og snoka som gjest har du nok fått med deg det viktigste :) Det jeg slet med i starten var å skjønne alle forkortelsene. Jeg hadde aldri vært aktiv på forum før og skjønte ikke hva TS, AB og til og med KG sto for :ler: Tok ikke lang tid før jeg skjønte det da :)

Skrevet

Jeg har allerede lagt merke til deg, og ledd flere ganger av innleggene dine! Du er et friskt pust og håper du forblir her langt og lenge! :)

:skya:

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

jeg skal gi dem en real ørtæve(knyttneve i ansiktet) mentalt til de som er kjipe. Det er trist du ikke føler deg velkommen. Her inne virker det som at man må ha sine egene normer og regler, for å hisse seg opp over andres mangel på nettvett og oppførsel er bortkastet energi.

Alle gamle og nye er velkommene, jeg trenger stadig tips og råd, så jeg bruker dette forumet som en gjeng gode bekjente som kan svare på alt mellom himmel og jord.

Vi har også Oslo-treff noen ganger, det er med på å skape en tryggere ramme og ta vekk noe av myter og rive noen vegger dersom det trengs. Jeg får mye ut av å bare lese her inne...

Moderatorne er oxo mega hjelp.

Gjest Heloise
Skrevet

Det tok LANG tid før jeg følte jeg hadde en "stemme" her inne, hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Lenge følte jeg at jeg var en slik en "nykomling" som ingen gadd å "høre" på.

Det som fikk meg til å forlate KG i starten var alt det pisset fra gjester og AB'ere. AB kan sikkert være en OK funksjon for de som har utlevert seg masse her, og har noe pinlig på hjertet, men det misbrukes alt for mye! Skulle vært lagt inn noen lås/grense på AB-bruk synes jeg.

Ellers synes jeg at selvom det tar litt tid, kan KG bli en fin plass å lufte tanker og meninger på :)

Skrevet

Velkommen, det er flott med nye brukere - og ikke tenk at det er kulturelle kjøreregler du må lære deg. Bruk hue, vis vanlig folkeskikk og stå for noe. Ikke tenk at du må bli "likt" av alle - lær deg å ignorere surmagede kommentarer og bruk forumet for det det måtte være verdt for deg selv.

Gjest HunterLady
Skrevet

Velkommen hit. Har lagt merke til deg allerede jeg. Synes du ordlegger deg bra og skriver flotte innlegg som er interessante. :)

Tips? Nei, har vel ikke det. Ingen tar imot mine tips uansett! Jeg er litt sær og har en tendens til å si ting ikke alle liker så godt, så er nok flesteparten her inne som ikke liker meg. Men de som liker meg, liker meg nok godt. :)

Skrevet

Velkommen hit. Har lagt merke til deg allerede jeg. Synes du ordlegger deg bra og skriver flotte innlegg som er interessante. :)

Tips? Nei, har vel ikke det. Ingen tar imot mine tips uansett! Jeg er litt sær og har en tendens til å si ting ikke alle liker så godt, så er nok flesteparten her inne som ikke liker meg. Men de som liker meg, liker meg nok godt. :)

Det er mange som liker deg, HL. Jeg også! Jeg er bare ikke enig i alt du sier. Når sterke meninger møter andre sterke meninger kan tonen bli litt krass fra begge kanter, men husk på at det som oftest er en reaksjon på det som ble sagt, ikke at man hater den som sier det :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er mange som liker deg, HL. Jeg også! Jeg er bare ikke enig i alt du sier. Når sterke meninger møter andre sterke meninger kan tonen bli litt krass fra begge kanter, men husk på at det som oftest er en reaksjon på det som ble sagt, ikke at man hater den som sier det :)

Joda, sant nok :)

Jeg tar meg ikke nær av ting altså. Da hadde jeg sikkert stukket herfra for lenge siden. Meeen jeg blir irritert av enkelte anonyme brukere innimellom :gjeiper:

Like you too, btw :)

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg er ikke av den oppfatningen at nye brukere ikke blir hørt. Jeg har hatt min del nye brukere her opp igjennom årene og har ikke blitt behandlet noe annerledes med de nye, en de som var "kjent" her før jeg slettet dem.

Har forresten lagt godt merke til deg Trikes og liker innleggene dine :jepp:

Samme med deg HL. Har deltatt i mange debatter med deg tidligere og synes du virker som ei jente med bein i nesen :)

Skrevet

Du har jo kommi veldig godt inn i det når du allerede har rukket å bli "ivrig skribent" med over 600 innlegg, da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...