AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Hei! Tenker meg på en liten spontan sydentur nå innen en ukes tid. Funnet billige reiser, uspesifiserte. Valget står mellom - Kreta/Chania, - Mallorca, og - Rhodos. Litt usikker på hvem jeg skal velge. I forhold til hvor varmt det er nå så tidlig på sommeren. Vil jo gjerne ha det varmest mulig. I tillegg vil jeg jo til det stedet som kanskje er best for en slik reise, aner jo ikke hva slags hotell jeg ender opp på... Noen som har et av stedene å anbefale?
Drhansen Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Eg har nettopp bestilt reise til Kreta om en uke Men det var spesifisert reise da. Tror det er ca 25 grader der nå Bulgaria & Rhodos er vertfall veeldig fint, har vert der før
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Det er varmt i alle sydenland fra midten av mai og utover, det er bare å velge og vrake
Gjest Tirkes Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Har ikke vært noen av stedene, men har en venninne som har vært til Rhodos et par ganger. Hun fikk første gang billigtur av sine foreldre, og ble skikkelig positivt overraska. Hadde sett for seg "kjerring"-sted uten like, men sa at det var skikkelig fint der, og likte seg godt. Det at hun har reist tilbake noen ganger beviser vel dét. :-) Lykke til med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå