AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #81 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg kan si at Havbris utmerker seg stort i positiv retning iallefall i Samliv-forumet. Leser ofte i flere forumer, og ikke bare i noen få! Har og lest i Samlivsforumet en del, men har ikke lagt merke til "Havbris", er det en ny en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #82 Del Skrevet 8. juni 2011 Leser ofte i flere forumer, og ikke bare i noen få! Har og lest i Samlivsforumet en del, men har ikke lagt merke til "Havbris", er det en ny en? Nei, hun har vært her en stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #83 Del Skrevet 8. juni 2011 Leser ofte i flere forumer, og ikke bare i noen få! Har og lest i Samlivsforumet en del, men har ikke lagt merke til "Havbris", er det en ny en? Havbris nærmer seg vel 3000 innlegg etterhvert. Ikke så ny, nei. Flott dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #84 Del Skrevet 8. juni 2011 Det sier seg vel selv at man ikke blir populær ved å være anonym? Først og fremst må man gjenkjennes som en person. Da er det ikke noe sjakktrekk å være anonym. Og jeg tror heller ikke det er så mye å hente på å være akkurat som alle andre (Jeg antar at det er det du mener med "politisk korrekt"). Det bare en annen form for anonymitet. Min anbefaling ville være: Gro deg et par baller. Skaff deg noen meninger. Stå for dem. Don`t be a dick! Jeg glemmer alltid det siste der, men det er fordi jeg liker å krangle. Det har aldri vært mitt mål å være populær eller være en bruker som man kan kjenne igjen. Derfor er jeg anonym. Slik at jeg kan "bli ny" hver gang jeg er med i diskusjoner. Noen faste brukere(nevner ikke navn) nekter å forholde seg til AB-ere/gjester og innlegg skrevet av oss er nærmest dømt til å bli upopulære eller oversett. Men det er helt greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. juni 2011 #85 Del Skrevet 8. juni 2011 Haha, artig innlegg TS. Jeg aner ikke hvordan man blir populær. Tror mange her inne har opplevd å være litt "periodisk" populær, også liker man noen bedre enn andre. Ingen kan like alle. Brukere som er populære hos meg for tiden er FrøkenJosefine, Lottiplott og HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #86 Del Skrevet 8. juni 2011 jeg diskuterer sjelden direkte med ab-er rett og slett fordi jeg ikke klarer skille dere fra hverandre.. I lengre tråder går det i ett og jeg klarer ikke forholde meg til dere som flere personer.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #87 Del Skrevet 8. juni 2011 jeg diskuterer sjelden direkte med ab-er rett og slett fordi jeg ikke klarer skille dere fra hverandre.. I lengre tråder går det i ett og jeg klarer ikke forholde meg til dere som flere personer.. Enig med deg. Det var bedre før da man i undergruppene kunne legge seg inn som gjest med gjestenick. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #88 Del Skrevet 8. juni 2011 Havbris nærmer seg vel 3000 innlegg etterhvert. Ikke så ny, nei. Flott dame. Whatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #89 Del Skrevet 8. juni 2011 Noen faste brukere(nevner ikke navn) nekter å forholde seg til AB-ere/gjester og innlegg skrevet av oss er nærmest dømt til å bli upopulære eller oversett. Men det er helt greit. Nja, på én måte kan jeg forstå hvorfor mange velger å overse AB'ere. Det er ikke så greit å skille dere fra hverandre, selv ikke i én diskusjon. For det andre tror jeg det er nettopp det at mange har inntrykk av at AB'ere er redde for å stå frem med eget nick, fordi de ikke vil bli upopulære. Å bli upopulær som AB er ikke det samme som å bli upopulær med eget nick. Og det gir ofte mange et inntrykk av at dem som velger å være AB, ikke ønsker å stå for sine meninger. Og når i tillegg "redselen" for å bli et upopulært navn er borte, synker også terskelen for å bli ufin, for mange (ikke alle; jeg skjærer ikke alle dere over én kam). Når dét er sagt, har jeg personlig ikke noe problem med AB'ere, ut over at jeg ofte irriterer meg grønn over at AB'ere ofte tar det om en selvfølge at man skal skjønne at "det der var det ikke jeg som sa, det var enn annen AB, det". Man skjønner at det er flere AB'ere, men det betyr ikke at man skjønner hvem som sa hva. Og de færreste AB'ere gidder ikke "signere" postene sine, såpass at man vet hvilken AB som sa hva. Vil man være AB, får man bare leve med å innimellom få skylden for andre AB'eres ytringer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #90 Del Skrevet 8. juni 2011 Whatever At man er populær, er ikke ensbetydende med at alle vet hvem en er. Når stort sett samtlige som har vært i debatt med damen, sitter igjen med et godt inntrykk, kan man trygt kalle henne populær. Så om du, ved å si at du ikke kjenner til henne, ville gi et inntrykk av at hun ikke er populær, feilet du. =P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #91 Del Skrevet 8. juni 2011 Nja, på én måte kan jeg forstå hvorfor mange velger å overse AB'ere. Det er ikke så greit å skille dere fra hverandre, selv ikke i én diskusjon. For det andre tror jeg det er nettopp det at mange har inntrykk av at AB'ere er redde for å stå frem med eget nick, fordi de ikke vil bli upopulære. Å bli upopulær som AB er ikke det samme som å bli upopulær med eget nick. Og det gir ofte mange et inntrykk av at dem som velger å være AB, ikke ønsker å stå for sine meninger. Og når i tillegg "redselen" for å bli et upopulært navn er borte, synker også terskelen for å bli ufin, for mange (ikke alle; jeg skjærer ikke alle dere over én kam). Når dét er sagt, har jeg personlig ikke noe problem med AB'ere, ut over at jeg ofte irriterer meg grønn over at AB'ere ofte tar det om en selvfølge at man skal skjønne at "det der var det ikke jeg som sa, det var enn annen AB, det". Man skjønner at det er flere AB'ere, men det betyr ikke at man skjønner hvem som sa hva. Og de færreste AB'ere gidder ikke "signere" postene sine, såpass at man vet hvilken AB som sa hva. Vil man være AB, får man bare leve med å innimellom få skylden for andre AB'eres ytringer. Jeg forstår man som AB-er kan få skylden for andres ytringer. Men som AB-er er det jo lov å si fra om at "det var ikke jeg". Men, nå skal ikke jeg kuppe tråden til ts og forsvare bruken av AB/gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #92 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg forstår man som AB-er kan få skylden for andres ytringer. Men som AB-er er det jo lov å si fra om at "det var ikke jeg". Men, nå skal ikke jeg kuppe tråden til ts og forsvare bruken av AB/gjester. Det er greit å si fra, men når man sier det med en "du er så teit som ikke skjønner det"-holdning, synes jeg ikke det er fullt så greit. Og nei, jeg ønsker heller ikke at dette skal bli en for/mot AB-tråd, men prøvde å komme opp med en (iallefall delvis) forklaring på hvorfor AB'ere gjerne har det med å være upopulære... =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 8. juni 2011 #93 Del Skrevet 8. juni 2011 Haha, artig innlegg TS. Jeg aner ikke hvordan man blir populær. Tror mange her inne har opplevd å være litt "periodisk" populær, også liker man noen bedre enn andre. Ingen kan like alle. Brukere som er populære hos meg for tiden er FrøkenJosefine, Lottiplott og HunterLady Enig med deg der, Envy. Jeg tror også at man varierer hvilke brukere man syns er interessante ut i fra hva man holder på med, eller slikt. Er man gravid vil det sannsynligvis være noen i graviditetforumet som er populære, og for oss blide kattemennesker finner vi noen vi liker i kjæledyr. FrøkenJosefine er også populær hos meg, sammen med Ciara og deg, Envy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #94 Del Skrevet 8. juni 2011 Envy og Lottiplott er mine med-crazycatladyer! :D Liker dere og! Skal noen av dere på treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 8. juni 2011 #95 Del Skrevet 8. juni 2011 TS: om du vil populær i singleforumet, så ruler en profil som heter "Steinar" gata. Det skal visst mye til for å bli mer kjendis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2011 #96 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja,ja så nå vet du hvordan det er å få oppmerksomhet her inne. Noen får positiv og andre negativ,men du klarte det ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juni 2011 #97 Del Skrevet 8. juni 2011 Eg veit ikkje kor populær TS blir av denne tråden, men eg tykkjer det er eit ganske interessant tema. Eg trur det er mange som er "populære" her inne, men på ulike måtar. Du har dei som skriv reflekterte og gjennomtenkte innlegg utan å fornærme nokon, du har dei som skriv det dei meiner rett frå levra, du har dei som "snur kappa etter vinden" og stort sett berre kjem med kose-kommentarar. Så har du dei som er morsomme, og stadig kjem med artige kommentarar. Sjølv skulle eg gjerne ha tilhørt den fyrste gruppa, men reknar med dei fleste heller ville plassert meg i den andre :gjeiper: Trur dei fleste har nokon som likar dei, det er i alle fall få her inne eg mislikar, sjølv om det er mange eg er ueinig med. Sjølv har eg mest respekt for dei som har eigne meiningar og står for dei, men legg fram desse på ein ordentleg måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2011 #98 Del Skrevet 8. juni 2011 Eg veit ikkje kor populær TS blir av denne tråden, men eg tykkjer det er eit ganske interessant tema. Eg trur det er mange som er "populære" her inne, men på ulike måtar. Du har dei som skriv reflekterte og gjennomtenkte innlegg utan å fornærme nokon, du har dei som skriv det dei meiner rett frå levra, du har dei som "snur kappa etter vinden" og stort sett berre kjem med kose-kommentarar. Så har du dei som er morsomme, og stadig kjem med artige kommentarar. Sjølv skulle eg gjerne ha tilhørt den fyrste gruppa, men reknar med dei fleste heller ville plassert meg i den andre :gjeiper: Trur dei fleste har nokon som likar dei, det er i alle fall få her inne eg mislikar, sjølv om det er mange eg er ueinig med. Sjølv har eg mest respekt for dei som har eigne meiningar og står for dei, men legg fram desse på ein ordentleg måte. Jeg er enig i det du skriver! Da ts opprettet denne tråden tenkte jeg "jeeesus, dette her lover ikke bra!" men når man leser igjennom hele tråden, så synes jeg faktisk det har utviklet seg til et ganske interesangt tema. En her nevnte noe om "periodisk popularitet"- sånn er det for meg også. Det er litt interesangt å tenke på hvordan relasjonen du har til en bruker utspiller seg i din personlige "populær-liste". Jeg er veldig dålig til å forklare, men det jeg på en måte mente er for eksempel om du har dålig inntrykk av en bruker som du gjentatte ganger har skrevet innlegg som du ikke synes noe om, men så, i en annen tråd oppdager du for eksempel at dere har samme sterke mening om en sak, og brukeren støtter deg, og skriver treffende innlegg, så har jeg erfart at brukeren plutselig blir populær hos megselv. ( det var kanskje ikke så mye lettere forklart mem... ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #99 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg skjønte det, og er helt enig med deg, Nozzetass! Er flere som jeg har et sånn "aha"-øyeblikk med og forandrer mening og oppfatning om dem.. Hunterlady feks vokste enormt på meg og har nå blitt en av mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #100 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg skjønte det, og er helt enig med deg, Nozzetass! Er flere som jeg har et sånn "aha"-øyeblikk med og forandrer mening og oppfatning om dem.. Hunterlady feks vokste enormt på meg og har nå blitt en av mine favoritter! Har et par sånne, jeg også. Eller, det er ikke så mye det at jeg liker dem, men at jeg får en annen respekt for dem. Men så er det også dem jeg liker så lite, at selv om de skulle komme med et innlegg jeg er enig i, og synes er godt skrevet, regner jeg det for flaks, mer enn noe annet... Jeg har en av dem på ignoreringslista mi, da. Ble drittlei hele mennesket til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå