Antlers Skrevet 8. juni 2011 #241 Del Skrevet 8. juni 2011 Er det mulig å få stengt denne tråden for kvelden og få den åpnet igjen i morgen tidlig? Jeg må nemlig gå å legge meg snart. Tror ikke det går, men du kan jo vurdere å ansette en sekretær som kan svare litt generelt på dine vegne når du ikke er tilstede. Populære mennesker har ikke tid til å gjøre alt selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #242 Del Skrevet 8. juni 2011 Helt nydelig! Den minner meg litt om en film jeg så for lenge siden, men husker ikke hva den heter. Tror tittelen begynte på A... Vi får jo bare håpe den holder seg søt, ellers kommer du til å sette den ut i skogen, har jeg hørt Er det forresten de mindre pene som gjemmer seg i gresset på høyre side der? Jeg nevnte det selv, for samboer'n. Er jo han som plantet den der, så... Ja, den har bare å holde seg søt, skal da ikke ha en unge som ikke er søt, bare så det er sagt. Aner ikke hva som gjemmer seg i gresset der, men tror ikke de er mindre pene, de er jo tross alt fortsatt barn. Og mindre pene barn finnes ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. juni 2011 #243 Del Skrevet 8. juni 2011 Tviler på at du bli så populær som meg når du fiser i andres tråder, da. Jeg vil som sagt bli beryktet, ikke populær og da er fising i andres tråder taktisk smart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2011 #244 Del Skrevet 8. juni 2011 Er det mulig å få stengt denne tråden for kvelden og få den åpnet igjen i morgen tidlig? Jeg må nemlig gå å legge meg snart. jaa når du logger ut for kvelden, så blir dine tråder satt på vent! itteno problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. juni 2011 #245 Del Skrevet 8. juni 2011 Du må vente litt til dagboken din har fått et par faste besøkende. Ellers risikerer du at ingen vil bli sett levende i boka di. Og da er jo poenget med dagboken litt borte. Whaaaaaat? Det var det ingen som sa noe om. Jeg trodde liksom at dagbok=instant populær jeg. Øøøøh, nå ble det jo plutselig stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #246 Del Skrevet 8. juni 2011 Diskuter så tastene fyker! Samme hva du diskuterer, bare du er uenig med alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. juni 2011 #247 Del Skrevet 8. juni 2011 Og så må dere linke dagboken i signaturen deres. Ellers finner ingen den. Noe jeg hater å måtte si, for jeg er stor tilhenger av minst mulig signaturer, det blir så me scrolling av dem... Nå blir denne dagboka bare mer og mer jobb.. Det var langt unna den snarveien til kjærlighet og berømmelse jeg hadde i tankene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #248 Del Skrevet 8. juni 2011 Whaaaaaat? Det var det ingen som sa noe om. Jeg trodde liksom at dagbok=instant populær jeg. Øøøøh, nå ble det jo plutselig stress! Neida, du bare venter til du har fått inn noen intetanende ofre, og kosemose-prater med dem (man fanger flere fluer med honning, enn med insektspray) i et par-tre dager, til de er møre, og har skapt seg en vane med å komme innom dagboken din. Og da sitter de i saksa, og er dine nye KG-bestevenner. Såvidt jeg har skjønt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #249 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Baby look at me And tell me what you see You ain't seen the best of me yet Give me time I'll make you forget the rest I got more in me And you can set it free I can catch the moon in my hands Don't you know who I am Remember my name Fame I'm gonna live forever I'm gonna learn how to fly High I feel it coming together People will see me and cry Fame I'm gonna make it to heaven Light up the sky like a flame Fame Endret 8. juni 2011 av FrøkenJosefine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #250 Del Skrevet 9. juni 2011 Kræsj, du er ikke populær. En ting er at du har fått endel til å vite hvem du er, men jeg tror nok de fleste har en oppfatning om at du både er slitsom og usikker på deg selv. Hvorfor kan du ikke bare slappe av litt, og heller bli likt for den du er og ikke for noe du ønsker du er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 9. juni 2011 #251 Del Skrevet 9. juni 2011 Kræsj, du er ikke populær. En ting er at du har fått endel til å vite hvem du er, men jeg tror nok de fleste har en oppfatning om at du både er slitsom og usikker på deg selv. Hvorfor kan du ikke bare slappe av litt, og heller bli likt for den du er og ikke for noe du ønsker du er? Jo, jeg er det. Og jeg slapper helt av. Og jeg trenger ikke flere kommentarer om det heller, for jeg har fått det jeg ville (popularitet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. juni 2011 #252 Del Skrevet 9. juni 2011 popularitet kan av og til komme ETTER en stor oppmerksomhet, men er overhode ikke nødvendigvis endel av oppmerksomheten. Jeg skriver i tråden din, men har ingen formening om jeg liker deg eller ikke, du er en av tusen andre som higer etter oppmerksomhet og prøver å gjøre stunts for å oppnå dette. Bennetton var litt slik, de fikk MYE oppmerksomhet når de kjørte sine reklamer med lik, blod, våpen og gørr. Deres tanke virket som å være at "all pr er god pr", noe som ikke var tilfelle. Mange handlet ikke der, fordi de kjørte de reklamene de gjorde. Mange handlet der til tross for reklamene, men jeg tviler på at særlig mange LIKTE dem pga reklamene eller likte dem pga oppmerksomheten det ga dem. At de ble kjent: helt klart. At mange liker klærne deres: joda. Men det er ikke den butikken med mest folk i, når du setter den ved siden av butikker som ikke har kjørt store oppmerksomhets-stunts. Jeg og flere med meg, ville fremdeles valgt en annen butikk før Bennetton, og å gå inn der er på en måte en av de siste stedene i søken etter noe. De fikk masse oppmerksomhet, slik du får masse oppmerksomhet i denne tråden. Men det var IKKE positiv oppmerksomhet, ei heller var det popularitet. Men så lenge du er fornøyd med å mene at det er det samme, for deg selv, så spiller det jo ingen rolle for meg ihvertfall. Du kan tro du er så populær du vil for meg, if it makes your day. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #253 Del Skrevet 1. desember 2011 Populæroppskrift: 1.Særegne meninger (men ikke for sære) 2.Hyppighet Kjendisoppskrift: 1.Særegne meninger 2.Hyppighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #254 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hehe, fantastisk tråd! Anonymous poster hash: ea990...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #255 Del Skrevet 26. oktober 2015 Gi ros til alle brukerneAnonymous poster hash: 4a64a...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #256 Del Skrevet 26. oktober 2015 Noen andre som har noen tips til de andre som trenger det?Anonymous poster hash: 4a64a...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2015 #257 Del Skrevet 26. oktober 2015 IKKE si at noe som helst ser kjerring ut! Da bryter helvete løs på KG og du får ikke noen stjerne i boka, for å si det slik! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #258 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hater når dere bumper gamle tråder som jeg husker igjen, føler at jeg har vært for lenge på KG. Anonymous poster hash: d3a4a...4ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 26. oktober 2015 #259 Del Skrevet 26. oktober 2015 "Her inne"? Jeg sitter her ute i periferien og kikker inn. Skjønner jeg har langt igjen. Om det da var noe ønske å være "inne"... Jeg sitter på gjerdet. Og venter på nedfallsfrukt... i stedet for å sitte å diskutere kirsebær med kråkene der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 26. oktober 2015 #260 Del Skrevet 26. oktober 2015 For å svare trådtittel: Post tits. Ja, det gjelder også dere menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå