Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #161 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vil også være poppis. Da får lese tråden her. Det er mange gode tips i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #162 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vil også være poppis. Du får slå deg sammen med TS! Together you can conquer KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #163 Del Skrevet 8. juni 2011 Du får slå deg sammen med TS! Together you can conquer KG Du har jo vært litt negativ til meg, da. Har du snudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #164 Del Skrevet 8. juni 2011 Da får lese tråden her. Det er mange gode tips i den. Jeg har det, da, men jeg er hinsides hjelp, tror jeg. =P Du får slå deg sammen med TS! Together you can conquer KG Tja, kanskje det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #165 Del Skrevet 8. juni 2011 Skal vi oppsumere poppisreglene? - Man må være hyggelig - Ha dagbok - Ha egne meninger Noen flere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #166 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har det, da, men jeg er hinsides hjelp, tror jeg. =P Neida. Kjenn på styrken i ditt sinn, og slipp så dine venner inn. Det har jeg gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2011 #167 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vil også være poppis. ikke at jeg tror du er så noe som helst upoppis akkuratt, men du får lage en tråd som heter " nå er det min tur til å bli populær" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #168 Del Skrevet 8. juni 2011 Du har jo vært litt negativ til meg, da. Har du snudd? Altså, jeg er ikke negativ til deg, ikke egentlig. Jeg syns du virker hyggelig. Problemet er jo at du står åpent fram om at du ikke vil være deg selv her inne, og siden jeg vet at du ikke er den du fremstår som blir jo hele poenget borte? Det er som placeboeffekten, den virker ikke dersom du vet det er placebo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #169 Del Skrevet 8. juni 2011 Skal vi oppsumere poppisreglene? - Man må være hyggelig - Ha dagbok - Ha egne meninger Noen flere? Jeg har dagbok! OOOOG egne meninger! Skal øve på det der med "hyggelig"... Sliter litt med den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #170 Del Skrevet 8. juni 2011 ikke at jeg tror du er så noe som helst upoppis akkuratt, men du får lage en tråd som heter " nå er det min tur til å bli populær" Hmm, høres ut som en plan... *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #171 Del Skrevet 8. juni 2011 ikke at jeg tror du er så noe som helst upoppis akkuratt, men du får lage en tråd som heter " nå er det min tur til å bli populær" Det er noen som later som de er upopulære i tråden min bare for å få oppmerksomhet og for å få andre til å si at de er populære, og de driter meg også ut for å ville være populær. Det er jo falskt, da. Synes jeg, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #172 Del Skrevet 8. juni 2011 Seriøst, hva slags tråd er dette? Tipper TS sitter og ler bak skjermen mens dere lettlurte fjols som har postet de tre siste sidene holder på å dulle og dalle med hverandre og TS. "Jeg synes du virker hyggelig jeg altså". SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #173 Del Skrevet 8. juni 2011 Altså, jeg er ikke negativ til deg, ikke egentlig. Jeg syns du virker hyggelig. Problemet er jo at du står åpent fram om at du ikke vil være deg selv her inne, og siden jeg vet at du ikke er den du fremstår som blir jo hele poenget borte? Det er som placeboeffekten, den virker ikke dersom du vet det er placebo. Poenget med hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #174 Del Skrevet 8. juni 2011 ikke at jeg tror du er så noe som helst upoppis akkuratt, men du får lage en tråd som heter " nå er det min tur til å bli populær" Ja, og ikke glemme å smiske deg inn på de som allerede er populære her inne! Sånne som meg Jeg kårer meg herved til dronningen av KG, siden ingen andre har tatt tittelen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #175 Del Skrevet 8. juni 2011 Seriøst, hva slags tråd er dette? Tipper TS sitter og ler bak skjermen mens dere lettlurte fjols som har postet de tre siste sidene holder på å dulle og dalle med hverandre og TS. "Jeg synes du virker hyggelig jeg altså". SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Ja, nå som du sier det skal jeg slutte være hyggelig og slutte si ting jeg mener for at en AB ikke skal føle at de har lest tre sider de ikke har likt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #176 Del Skrevet 8. juni 2011 Poenget med hva da? Poenget med å like deg! For da er det jo ikke deg lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #177 Del Skrevet 8. juni 2011 SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Du er sikkert gravid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #178 Del Skrevet 8. juni 2011 jeg vil være prinsesse! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #179 Del Skrevet 8. juni 2011 Poenget med å like deg! For da er det jo ikke deg lenger. Å ja. Men det trenger ikke å være noe poeng med å like meg bare jeg blir likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #180 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja, og ikke glemme å smiske deg inn på de som allerede er populære her inne! Sånne som meg Jeg kårer meg herved til dronningen av KG, siden ingen andre har tatt tittelen Vil du være bestisen min? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå