Gå til innhold

Hvordan blir man populær her inne?

Gjest Kræsj

Anbefalte innlegg

Det høres litt vanskelig ut. Det er jo ganske mye tull her inne, så vidt jeg har sett.

Jo mer tullete, jo morsommere er det å ta det seriøst. :jepp:

Du burde prøve. =P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ser du et godt eksempel på hvordan du blir godt likt. Fisking etter komplimenter med ett litt sukkersøtt svar tilbake, helst som en plutselig avsporing i en tråd.

Og mitt innlegg her er et godt eksempel på hvordan du ikke blir godt likt.

Lykke til :)

Tja, jeg er heller av den oppfatningen av at dersom man har noe godt å si om en person, så er det bare å si det fremfor å holde det inni seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jo, jeg føler meg populær og godtatt her jeg nå. Har startet en interessant tråd, jo! Dere er de nye vennene mine og takk til alle som har svart! Dette var koselig.

populær, eller ikke, det har jeg ikke så mye formening om, fordi du har jo omtrent ikke bidratt i denne diskusjonen kjære ts! :skratte:

vi er ganske mange som har skrevet veeeldig mange flere innlegg enn deg jaffal..men du har jo jaffal klart å gjøre nicket ditt kjent her inne i det minste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Nå får jeg litt følelsen av at selv om jeg sier at jeg føler meg populær her så er noen litt ivrige etter å si "Nei, det er du ikke. Du er ikke populær på KG".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kræsj

Joda, du er populær og vi er alle din venn! :klemmer:

Skriv i dagboken min, da! Jeg har ikke rukket å oppdatere, men jeg skal gjøre det når jeg får tid. Så kan jeg skrive i deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg nå mot slutten av tråden ikke syns du virker så altfor ille. Men så husker jeg på startinnlegget og tenker at du sikkert bare er falsk uansett.

Men men, det man ikke vet har man ikke vondt av! En venninne av meg var sammen med en fyr over internett i nesten et år før hun fant ut at bildene han sendte ikke egentlig var av han selv :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har jeg ikke lyst til å avsløre. Er vel sånn gjennomsnittig.

Haha, du er "sånn gjennomsnittlig" alder? Hvilken alder er det da? :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Det verste er at jeg nå mot slutten av tråden ikke syns du virker så altfor ille. Men så husker jeg på startinnlegget og tenker at du sikkert bare er falsk uansett.

Men men, det man ikke vet har man ikke vondt av! En venninne av meg var sammen med en fyr over internett i nesten et år før hun fant ut at bildene han sendte ikke egentlig var av han selv :gjeiper:

Nei, man nå nok fortsatt ta og føle på for å vite at noe er ekte. Får helt vondt av vennen din her jeg sitter. Stakkars. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahah jeg begynner synes du er riktig så morsom, kræsj!

Gjennomsnittlig må vel være sånn 40? på midten av livet?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Tenkte i forhold til de populære her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:skratte: enig med du josse! morsom på en uforklarlig måte!

en ting er sikkert, det er ingen andre som deg her kræsj...du er på en måte en egenart :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte i forhold til de populære her.

Hva er gjennomsnittet på alderen til de populære da? :gjeiper: Jeg stusser egentlig fortsatt på hvilke brukere du ser på som mest populære her inne. Selv om jeg selvsagt har mine personlige favoritter ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Hva er gjennomsnittet på alderen til de populære da? :gjeiper: Jeg stusser egentlig fortsatt på hvilke brukere du ser på som mest populære her inne. Selv om jeg selvsagt har mine personlige favoritter ;)

Det kan du da finne ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

:skratte: enig med du josse! morsom på en uforklarlig måte!

en ting er sikkert, det er ingen andre som deg her kræsj...du er på en måte en egenart :fnise:

Jeg sa jo at jeg var morsom, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...