AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #121 Del Skrevet 8. juni 2011 Eneste jeg har på ignorer er Liquorice og BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #122 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei skal mere til enn å være litt vrang gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #123 Del Skrevet 8. juni 2011 Det hadde vært mye enklere å svare på dersom du lurte på hvordan du blir upopulær her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #124 Del Skrevet 8. juni 2011 Det hadde vært mye enklere å svare på dersom du lurte på hvordan du blir upopulær her inne. Hehehe det er veldig lett faktisk.. Tror det hadde tatt meg et kvarter og gjøre meg fullstendig upopulær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #125 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Ojsann, her har jeg vært ute på livet og tråden min har blitt syv sider lang! Tror jeg har blitt populær, men har ikke rukke å lese alle innleggene, da. Så det var noen som mente at jeg ikke kunne ha et liv fordi jeg ville bli populær her, men det stemmer ikke! Endret 8. juni 2011 av Kræsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #126 Del Skrevet 8. juni 2011 Ojsann, her har jeg vært ute på livet og tråden min har blitt syv sider lang! Tror jeg har blitt populær, men har ikke rukke å lese alle innleggene, da. Så det var noen som mente at jeg ikke kunne ha et liv fordi jeg ville bli populær her, men det stemmer ikke! Hehe du er ikke populær selvom tråden din er det vennen! Men hvis du legger i det å være populær at man lager tråder som skaper oppsikt er det igrunn bare å lage fotballfruetråder! Men synes igrunn tråden var bra, ble en god diskusjon ut av det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #127 Del Skrevet 8. juni 2011 Men hvis du legger i det å være populær at man lager tråder som skaper oppsikt er det igrunn bare å lage fotballfruetråder! Kan forøvrig ikke si hva jeg mener om deg, TS, siden jeg ikke mener noe. Til tross for at jeg er aktiv i tråden din. =P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 8. juni 2011 #128 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei , har dere hatt en diskusjon uten meg?! Kjære kræsjet , her inne blir du ikke populær , bare upopulær , og det kan være stas det også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #129 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jo, jeg føler meg populær og godtatt her jeg nå. Har startet en interessant tråd, jo! Dere er de nye vennene mine og takk til alle som har svart! Dette var koselig. Endret 8. juni 2011 av Kræsj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juni 2011 #130 Del Skrevet 8. juni 2011 Vel, då har du fått svar på spørsmålet ditt Korleis bli populær på KG? Start ein tråd om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #131 Del Skrevet 8. juni 2011 Vel, då har du fått svar på spørsmålet ditt Korleis bli populær på KG? Start ein tråd om det Ja, visst har jeg det! Dette var jo ikke noe vanskelig i det hele tatt. Overraskende lett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 #132 Del Skrevet 8. juni 2011 Jo, jeg føler meg populær og godtatt her jeg nå. Har startet en interessant tråd, jo! Dere er de nye vennene mine og takk til alle som har svart! Dette var koselig. Jo, værsågod, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #133 Del Skrevet 8. juni 2011 Jo, værsågod, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #134 Del Skrevet 8. juni 2011 herregud hva er det for ett spørsmål. kan du ikke bare være den du er istedenfor å spør andre hva du skal være eller hva du skal snakke om. Hva er morsomt med å late som man er noen andre da? Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan man blir populær her inne. Folk er populære av mange forskjellige grunner. Det kan være at de er frekke, morsomme, saklige, smarte, empatiske, gode til å formulere seg, har mye erfaring og svarer deretter, og noen er populære bare fordi de får kg-kvinnene kåte når de skriver om sex. Det kommer også an på hvilket underforum du menger deg mest i, hvilke debatter du deltar i og slike ting. Du må iallefall ikke ha humoristisk sans og så må du ta absolutt alle innlegg seriøst! Da får du mange pluss iallefall på innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #135 Del Skrevet 8. juni 2011 Du har i hvertfall fått folk til å legge merke til deg, som jo er første steget på vei til popularitet. Om vi noen gang kan tro at det du skriver eller gjør er genuint, er en annen sak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #136 Del Skrevet 8. juni 2011 Du må iallefall ikke ha humoristisk sans og så må du ta absolutt alle innlegg seriøst! Da får du mange pluss iallefall på innleggene dine. Det høres litt vanskelig ut. Det er jo ganske mye tull her inne, så vidt jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 8. juni 2011 #137 Del Skrevet 8. juni 2011 Hmmm, begynte plutselig å lure på om jeg faller i kategorien sint bruker.. Ikke hos meg hvertfall, der faller du inn i kategorien fantastisk bruker Me love you looooong time Xaphan! Her ser du et godt eksempel på hvordan du blir godt likt. Fisking etter komplimenter med ett litt sukkersøtt svar tilbake, helst som en plutselig avsporing i en tråd. Og mitt innlegg her er et godt eksempel på hvordan du ikke blir godt likt. Lykke til 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #138 Del Skrevet 8. juni 2011 Du har i hvertfall fått folk til å legge merke til deg, som jo er første steget på vei til popularitet. Om vi noen gang kan tro at det du skriver eller gjør er genuint, er en annen sak. Så du tror det er mange som har bitt seg merke i det jeg har skrevet her? Og som ikke kommer til å tro på det jeg skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #139 Del Skrevet 8. juni 2011 Her ser du et godt eksempel på hvordan du blir godt likt. Fisking etter komplimenter med ett litt sukkersøtt svar tilbake, helst som en plutselig avsporing i en tråd. Og mitt innlegg her er et godt eksempel på hvordan du ikke blir godt likt. Lykke til Orker ikke alt utenomsnakket. Det blir litt for intert for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 8. juni 2011 #140 Del Skrevet 8. juni 2011 Har forresten fått 22 plusser allerede. På 33 innlegg. Det er vel bra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå