Gå til innhold

Hvordan blir man populær her inne?

Gjest Kræsj

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte bare at det kunne være morsom å liksom bygge meg opp litt her inne utifra hva som er populært. Kunne vært artig å prøvd det, synes jeg. Jeg kan være ganske morsom så det kan jeg jo satse på.

Si noe morsomt, da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, begynte plutselig å lure på om jeg faller i kategorien sint bruker.. :fnise:

Ja, du er Sinna-Vampen! Mrraaaoowwrrr!!!

Men på en kul måte, tror jeg.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis målet ved å være på kg er å bli populær så bør man kanskje få en annen fritidssyssel i det virkelige liv.

:):jepp::filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Egentlig så er det bare å skrive som Anonymbruker. Da kommer du til å bli snakket om veldig ofte, alle vil vite hvem du er og du vil også få et ekstrenmt godt rykte. Bare se på plussene.

Anonymbruker er som en superkjendis på KG. Også er det selvsagt en del hatere også da, men sånn er det å være kjendis.

:gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig populær på kg? :klo: Alle har jo sine favoritter og "venner", men er jo ingen som alle elsker liksom! hehe Bare noen man elsker å hate..:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet bare at man ikke blir populær av å være anomym bruker eller gjest. Og så blir man ikke populær av å være såkalt politisk ukorrekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så ser det ut til at brukerne som holder seg mye på seksualitet/samliv og kommer med "ufarlige" PK/liberale innlegg ofte får en høy stjerne hos mange av brukerne. Disse som ikke diskuterer så mye politikk, samfunn, innvandring, religion og slike temaer hvor man garantert møter andre kunnskapsrike debattanter som utfordrer meningene dine - hvis de diskuterer skikkelig mot noen, så er det mot Steinar40, hvor man er garantert å vinne :ler:

*kremt* ... Jeg vil avkrefte at dette er veien å bli populær på. ;)

Jeg er en av de som har flest innlegg på samliv og relasjoner, jeg vet flere på kg finner mine meninger som politisk korrekte og "kjedelige" på mange måter, jeg diskuterer ikke lenger politikk, samfunn, innvandring, religion og slike temaer, fordi man garantert ender med diger kul i panna, og jeg oppfatter overhode ikke folkene som diskuterer dette som spesielt kunnskapsrike og utfordrende. Det er ikke mulig å diskutere skikkelig når det kommer til de temaene du nevner, og spesiellt dersom man har meninger som er liberale eller kan anses som politisk korrekte. Det er visst bare politisk ukorrekte svar som er sterke og gode svar når det gjelder endel temaer på KG.

Derfor blir det litt diskusjoner med Steinar40, ikke fordi man vinner, for det gjør man da overhode ikke, men det er underholdning uten for mye blåmerker i panna og bannskap, siden det bare er en idiot å forholde seg til ihvertfall.

Jeg har vært her inne i mange år, jeg har diskutert alt du nevner over, og har sterke meninger om så mangt, det har overhode ikke resultert i popularitet, men å tidvis bli stalket og dømt utifra småsetninger man har skrevet de siste årene: joda!

Så for å bli populær vil jeg heller råde til å følge Sissans råd; finn ut hvem du ønsker å bli populær hos, finn ut hvem de "henger med" og hva de liker, gjør som dem og vær med dem; så kan det hende det blir bra.

Mye oppmerksomhet, ja, men vet ikke helt om denne oppmerksomheten vil hjelpe han med å bli populær ;)

enig, jeg blir bare sittende igjen med følelsen at dette er en person som garantert snur seg etter hvilken vei vinden blåser, og det er en kvalitet jeg ikke liker.

Endret av aline
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Er det ikke plass til de med dårlige sosiale evner her? Synes det virker som om det mange som har det her, jeg...

Det er det og jeg har ikke spesielt gode sosiale evner,men man kan fortsatt være seg selv.Det å spørre hvordan man skal være og hva man skal gjøre for å bli populær det høres ut som en veldig usikker person som ikke tør å stole på at en er bra nok som seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så er det bare å skrive som Anonymbruker. Da kommer du til å bli snakket om veldig ofte, alle vil vite hvem du er og du vil også få et ekstrenmt godt rykte. Bare se på plussene.

Anonymbruker er som en superkjendis på KG. Også er det selvsagt en del hatere også da, men sånn er det å være kjendis.

:gjeiper:

I alle fall min klare favoritt :) Jeg gir alltid masse plusser til AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig populær på kg? :klo: Alle har jo sine favoritter og "venner", men er jo ingen som alle elsker liksom! hehe Bare noen man elsker å hate..:P

Jeg tror Havbris er ganske populær. Men hun har en veldig fin evne til å se begge sider, og å legge frem sine tanker på en ikke-sjikanerende måte. Og jeg tror at hun derfor får mye respekt; hun viser respekt for andre, enten det er fortjent eller ikke.

Ellers har jeg ikke snøring. Jeg blir iallefall ikke lagt merke til i nevneverdig grad, så da er vel rådet mitt å "ikke bli som meg"? =P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Havbris er ganske populær. Men hun har en veldig fin evne til å se begge sider, og å legge frem sine tanker på en ikke-sjikanerende måte. Og jeg tror at hun derfor får mye respekt; hun viser respekt for andre, enten det er fortjent eller ikke.

Ellers har jeg ikke snøring. Jeg blir iallefall ikke lagt merke til i nevneverdig grad, så da er vel rådet mitt å "ikke bli som meg"? =P

Ja, det kan jeg si meg enig i..:)

Jeg har lagt merke til deg! Liker deg tilogmed..hihi makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare at man ikke blir populær av å være anomym bruker eller gjest. Og så blir man ikke populær av å være såkalt politisk ukorrekt.

Det sier seg vel selv at man ikke blir populær ved å være anonym? Først og fremst må man gjenkjennes som en person. Da er det ikke noe sjakktrekk å være anonym.

Og jeg tror heller ikke det er så mye å hente på å være akkurat som alle andre (Jeg antar at det er det du mener med "politisk korrekt"). Det bare en annen form for anonymitet.

Min anbefaling ville være: Gro deg et par baller. Skaff deg noen meninger. Stå for dem. Don`t be a dick!

Jeg glemmer alltid det siste der, men det er fordi jeg liker å krangle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg si meg enig i..:)

Jeg har lagt merke til deg! Liker deg tilogmed..hihi makan!

Nawh... :rodmer:

Jeg liker deg også, og så er ugla di så søt. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nawh... :rodmer:

Jeg liker deg også, og så er ugla di så søt. ^^

Bur-Ugla er lekker.. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Du eliminerte muligheten din for å bli "populær" her inne, nettopp ved å lage denne posten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg merker at de ekstreme typene blir mer lagt merke til eller populære.

Prøv å vær skikkelig snill og god, som Yvonne. Eller skikkelig kåt og åpen om sex, som KateW, eller kanskje du kan prøve å være skikkelig bitter.. vi mangler jo brutal_mann og trenger en erstatning?

Ikke meningen å henge ut noen her, regner med de nevnte brukerne tar innlegget mitt med en klype salt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommentar fra meg: Det er mange profiler som "legger fram sine tanker på en ikke-sjikanerende måte", osv. Tror nok ikke det i seg selv gjør at en bruker blir populær. Man må også spørre seg "populær blant hvem"? Det er det virkelige spørsmålet. Jeg skulle tro det er en mindre krets som ruler forumet, og grunnen til at de er i den kretsen ligger nok ikke i at de "uttrykker seg snilt og ikke-sjikanerende". Jeg har vært i forumet i mange år som gjest, og har en større distanse til forumet. :)

Det sier seg vel selv at man ikke blir populær ved å være anonym? Først og fremst må man gjenkjennes som en person. Da er det ikke noe sjakktrekk å være anonym.

Og jeg tror heller ikke det er så mye å hente på å være akkurat som alle andre (Jeg antar at det er det du mener med "politisk korrekt"). Det bare en annen form for anonymitet.

Min anbefaling ville være: Gro deg et par baller. Skaff deg noen meninger. Stå for dem. Don`t be a dick!

Jeg glemmer alltid det siste der, men det er fordi jeg liker å krangle.

Kommentar fra meg: Det å ha "sterke meninger" er ikke det som gjør at en bruker blir populær. Lagt merke til ja, men ikke nødvendigvis populær. :)

Jeg merker at de ekstreme typene blir mer lagt merke til eller populære.

Prøv å vær skikkelig snill og god, som Yvonne. Eller skikkelig kåt og åpen om sex, som KateW, eller kanskje du kan prøve å være skikkelig bitter.. vi mangler jo brutal_mann og trenger en erstatning?

Ikke meningen å henge ut noen her, regner med de nevnte brukerne tar innlegget mitt med en klype salt :)

Kommentar fra meg til sistnevnte:

Ja, ikke sant. De som ønsker å bli populære kan skaffe seg et image.

Kjersti Nyhagen har jo klart det. Så TS, lær av henne!

Lite tips fra meg: det er ikke din IQ som bestemmer din popularitet her, det er at du stadig er her, kommenterer til den kretsen du selv mener er "de viktige" (de som ruler gata), og stå løpet ut over tid, og du blir raskt populær, bare fordi du er der og skriver mange innlegg og kommer med morsomme kommentarer som de riktige liker.

Ikke vær for nyansert, subtil, diplomatisk eller være her for lite. Det er negativt.

Lykke til med eksperimentet, TS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Jeg er ny her og lurer på hvorfor de populære brukerne her inne er populære og hva de skriver for å bli populære. Hva er "koden" her, liksom? Hva slags typer er mest populære her?

Du må være enig i alt alle sier, hoppe når alle andre hopper, og for gudskyld, aldri vær uenig i noe som blir sagt her inne! :skratte: :skratte:

Endret av Seniorita
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar fra meg: Det er mange profiler som "legger fram sine tanker på en ikke-sjikanerende måte", osv. Tror nok ikke det i seg selv gjør at en bruker blir populær. Man må også spørre seg "populær blant hvem"? Det er det virkelige spørsmålet. Jeg skulle tro det er en mindre krets som ruler forumet, og grunnen til at de er i den kretsen ligger nok ikke i at de "uttrykker seg snilt og ikke-sjikanerende". Jeg har vært i forumet i mange år som gjest, og har en større distanse til forumet. :)

Populær blant dem som vanker på de samme underforumene.

Tror ikke alle her (blant de mest aktive), er like aktive i alle delene av forumet. Jeg kan for eksempel ikke si hvem som er respektert og populær i Data-forumet. Jeg kan si at Havbris utmerker seg stort i positiv retning iallefall i Samliv-forumet.

At man får inntrykk av at det er en "mindre krets" som sjefer her, er ikke et inntrykk som samsvarer helt med virkeligheten, tror jeg. Det er isåfall "mindre kretser" i hvert av underforumene, nemlig dem som er mest aktive, og mest interessert i de ulike emnene. Dem som "ruler" i Single, "ruler" neppe like mye i Graviditet, eller Barn og Familie. Men fordi man ofte holder seg i en del av forumene, er det lett å forestille seg at "klikken" i den delen man er i, "ruler" hele forumet, fordi man selv ikke har oversikten over hva som foregår i de delene av forumet en selv ikke har en overveldende interesse for.

Selvsagt er det mange som er store i kjeften, og som er godt likt likevel. Men som regel er det mange som ikke liker dem, også. Men da vil jeg ikke kalle dem populære. Populær er man først når også dem som er sterkt uenig med deg, gir uttrykk for at de liker deg. Ellers er man vel heller beryktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må være enig i alt alle sier, hoppe når alle andre hopper, og for gudskyld, aldri vær uenig i noe som blir sagt her inne! :skratte: :skratte:

Stemmer, akkurat som i norske miljøer og arbeidsplasser generelt: aldri si seg uenige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...