Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #21 Del Skrevet 7. juni 2011 Og forresten tviler jeg på at du blir særlig populær når du lager tråder som dette. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. juni 2011 #22 Del Skrevet 7. juni 2011 Brukere som har sterke meninger og står for dem. Hehe, det kan jaggu gjøre en ganske upop også.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2011 #23 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor det? Fordi selv om man skjuler seg bak et nick så setter folk pris på ekthet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. juni 2011 #24 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vet ikke. jeg har vært her siden oktober 09, og jeg har enda ikke knekt koden. Jeg tror de som blir mest kjent igjen er de som enten skiller seg ut. Eller de som er sinnssykt god til å diskutere. Jeg ligger ofte merke til sinte brukere. Men de er ikke populære hos meg. Jeg bare liker dem ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 7. juni 2011 #25 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er da ikke alltid en positiv ting å være populær? Det er flere navn på brukere her inne som jeg sukker litt når jeg ser fordi de alltid kommer med så utrolig uinnsiktsfulle, negative innlegg. Men hvis poenget ditt er å bli populær uansett pris, er det bare å gjøre deg synelig på forumet rett og slett Jeg vet at i hvert fall jeg legger merke til personer som har skrevet oppsiktsvekkende innlegg, både gode innlegg med masse plusser og andre innlegg uten plusser. Jeg merker meg også lett navnet på de brukerne som har kule avatar/bilde eller en kul signatur! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. juni 2011 #26 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vet ikke. jeg har vært her siden oktober 09, og jeg har enda ikke knekt koden. Jeg tror de som blir mest kjent igjen er de som enten skiller seg ut. Eller de som er sinnssykt god til å diskutere. Jeg ligger ofte merke til sinte brukere. Men de er ikke populære hos meg. Jeg bare liker dem ikke. Hmmm, begynte plutselig å lure på om jeg faller i kategorien sint bruker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 7. juni 2011 #27 Del Skrevet 7. juni 2011 Hmmm, begynte plutselig å lure på om jeg faller i kategorien sint bruker.. Ikke hos meg hvertfall, der faller du inn i kategorien fantastisk bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #28 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er da ikke alltid en positiv ting å være populær? Det er flere navn på brukere her inne som jeg sukker litt når jeg ser fordi de alltid kommer med så utrolig uinnsiktsfulle, negative innlegg. Men hvis poenget ditt er å bli populær uansett pris, er det bare å gjøre deg synelig på forumet rett og slett Jeg vet at i hvert fall jeg legger merke til personer som har skrevet oppsiktsvekkende innlegg, både gode innlegg med masse plusser og andre innlegg uten plusser. Jeg merker meg også lett navnet på de brukerne som har kule avatar/bilde eller en kul signatur! Jeg har nå lyst til å bli populær, da. Har lagd meg dagbok også, nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #29 Del Skrevet 7. juni 2011 Fordi selv om man skjuler seg bak et nick så setter folk pris på ekthet. Man kan vel ikke vite hva som er ekte her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. juni 2011 #30 Del Skrevet 7. juni 2011 Man kan vel ikke vite hva som er ekte her? Vel, takket være denne tråden, så vet vi nå om én bruker som ikke er det :gjeiper: 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juni 2011 #31 Del Skrevet 7. juni 2011 Og forresten tviler jeg på at du blir særlig populær når du lager tråder som dette. det var som om jeg skulle ha skrevet det sjæl xaphan tråd-starter sa åppiher at hun kunne late som om hun var interesert i et eller annet, og falske personer liker ikke jeg jaffal..det er vi sikkert flere om! åffer er det så viktig for deg å bli poppis her enkli? selv liker jeg personer med egne ( gjerne sterke) meninger, men samtidig lar andre folk få ha sine meninger, og ikke kritiserer dem sønder og sammen fordi de mener noe annet enn dem! ( jeg liker at folk sier at de er uenige, og kommer med sine påstander, men å si " NEI!, det er er FEIL!! ) ...det irriterer meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #32 Del Skrevet 7. juni 2011 Vel, takket være denne tråden, så vet vi nå om én bruker som ikke er det :gjeiper: Jeg har bare tenkt å legge mest vekt på de egenskapene jeg har som kan gjøre meg populær. Det kan godt hende jeg blir meget godt likt her inne etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juni 2011 #33 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vet ikke. jeg har vært her siden oktober 09, og jeg har enda ikke knekt koden. Jeg tror de som blir mest kjent igjen er de som enten skiller seg ut. Eller de som er sinnssykt god til å diskutere. Jeg ligger ofte merke til sinte brukere. Men de er ikke populære hos meg. Jeg bare liker dem ikke. du har knekt koden i noz! ikke fordi du er sint, men bare fordi du er ypperlig søt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 7. juni 2011 #34 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor har du et mål om å bli populær her inne? Synes du skal fokusere mer på det virkelige liv, og få til ting du ønsker der. Hvis du blir populær her inne ved det du poster, er vel det heller en artig bonus. Som nevnt gjelder de samme reglene som i det virkelige liv. Mennesker som er seg selv blir alltid likt av mange, men samtidig mislikt av mange. Det tror jeg forsåvidt også gjelder her. Dessuten synes jeg "populær" er litt vanskelig å definere i denne sammenhengen. Det er folk her inne jeg er uenige med i det meste, men setter allikevel pris på å ha dem på forumet fordi jeg synes de bidrar til gode debatter. De kjedeligste er de som bare jatter med, og skriver det andre ønsker å høre uten å ha egne verdier og synspunkter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #35 Del Skrevet 7. juni 2011 selv liker jeg personer med egne ( gjerne sterke) meninger, men samtidig lar andre folk få ha sine meninger, og ikke kritiserer dem sønder og sammen fordi de mener noe annet enn dem! ( jeg liker at folk sier at de er uenige, og kommer med sine påstander, men å si " NEI!, det er er FEIL!! ) ...det irriterer meg! Jeg kritiserer heller aldri noen sønder og sammen. Og denne tråden har jo blitt populær, den er på to sider allerede og den er den første tråden jeg lager! Synes det er bra, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. juni 2011 #36 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke hos meg hvertfall, der faller du inn i kategorien fantastisk bruker Me love you looooong time Xaphan! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #37 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor har du et mål om å bli populær her inne? Synes du skal fokusere mer på det virkelige liv, og få til ting du ønsker der. Hvis du blir populær her inne ved det du poster, er vel det heller en artig bonus. Som nevnt gjelder de samme reglene som i det virkelige liv. Mennesker som er seg selv blir alltid likt av mange, men samtidig mislikt av mange. Det tror jeg forsåvidt også gjelder her. Dessuten synes jeg "populær" er litt vanskelig å definere i denne sammenhengen. Det er folk her inne jeg er uenige med i det meste, men setter allikevel pris på å ha dem på forumet fordi jeg synes de bidrar til gode debatter. De kjedeligste er de som bare jatter med, og skriver det andre ønsker å høre uten å ha egne verdier og synspunkter! Det er litt vanskelig å forklare, men jeg har bare lyst til å kjenne hvordan det føles. Og jatte med har jeg ikke tenkt å gjøre, nei. Det er siste sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 7. juni 2011 #38 Del Skrevet 7. juni 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2011 #39 Del Skrevet 7. juni 2011 Man kan vel ikke vite hva som er ekte her? Nei men i f.eks debatter tviler jeg på at de fleste bare kommer med tulle-synspunkter på ting som engasjerer dem. I så tilfelle blir de gjennomskuet ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #40 Del Skrevet 7. juni 2011 God natt og sov riktig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå