Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #1 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er ny her og lurer på hvorfor de populære brukerne her inne er populære og hva de skriver for å bli populære. Hva er "koden" her, liksom? Hva slags typer er mest populære her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Del Skrevet 7. juni 2011 Brukere som har sterke meninger og står for dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 7. juni 2011 #3 Del Skrevet 7. juni 2011 De som elsker barn og vet alt om barn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #4 Del Skrevet 7. juni 2011 Du må skrive i andres dagbøker og late som at du bryr deg. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #5 Del Skrevet 7. juni 2011 De som elsker barn og vet alt om barn Der må jeg melde pass . Liker ikke barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #6 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvem er de populære brukerne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #7 Del Skrevet 7. juni 2011 Du må skrive i andres dagbøker og late som at du bryr deg. I dagbøkene til de populære, da? Er det sånne klikker her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #8 Del Skrevet 7. juni 2011 Brukere som har sterke meninger og står for dem. Kjeftesmeller, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #9 Del Skrevet 7. juni 2011 Akkurat som det å bli foreldre, kreves det ikke mange hjerneceller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. juni 2011 #10 Del Skrevet 7. juni 2011 herregud hva er det for ett spørsmål. kan du ikke bare være den du er istedenfor å spør andre hva du skal være eller hva du skal snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 7. juni 2011 #11 Del Skrevet 7. juni 2011 Der må jeg melde pass . Liker ikke barn. Derfor folk hater meg Jeg gidder ikke dulle og smiske. Ikke kan jeg en dritt om unger heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2011 #12 Del Skrevet 7. juni 2011 Også må man være enige med "de snille" og gi masse positive tilbakemeldinger og søte smileyklemmer å sånt. Blir poppis da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #13 Del Skrevet 7. juni 2011 herregud hva er det for ett spørsmål. kan du ikke bare være den du er istedenfor å spør andre hva du skal være eller hva du skal snakke om. Nei, jeg vil gjerne lage meg et image her. Kjedelig å "være selv selv" når man først er på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2011 #14 Del Skrevet 7. juni 2011 Derfor folk hater meg Jeg gidder ikke dulle og smiske. Ikke kan jeg en dritt om unger heller. Da er vi to, bare at jeg kan litt om barn side jeg har et da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #15 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Derfor folk hater meg Jeg gidder ikke dulle og smiske. Ikke kan jeg en dritt om unger heller. Det skal jeg merke meg. Jeg kan jo gå inn for å virke litt interessert i barn. Endret 7. juni 2011 av Kræsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. juni 2011 #16 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, jeg vil gjerne lage meg et image her. Kjedelig å "være selv selv" når man først er på et forum. Hva er morsomt med å late som man er noen andre da? Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan man blir populær her inne. Folk er populære av mange forskjellige grunner. Det kan være at de er frekke, morsomme, saklige, smarte, empatiske, gode til å formulere seg, har mye erfaring og svarer deretter, og noen er populære bare fordi de får kg-kvinnene kåte når de skriver om sex. Det kommer også an på hvilket underforum du menger deg mest i, hvilke debatter du deltar i og slike ting. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #17 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva er morsomt med å late som man er noen andre da? Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan man blir populær her inne. Folk er populære av mange forskjellige grunner. Det kan være at de er frekke, morsomme, saklige, smarte, empatiske, gode til å formulere seg, har mye erfaring og svarer deretter, og noen er populære bare fordi de får kg-kvinnene kåte når de skriver om sex. Det kommer også an på hvilket underforum du menger deg mest i, hvilke debatter du deltar i og slike ting. Jeg tenkte bare at det kunne være morsom å liksom bygge meg opp litt her inne utifra hva som er populært. Kunne vært artig å prøvd det, synes jeg. Jeg kan være ganske morsom så det kan jeg jo satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 7. juni 2011 #18 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vet ikke helt hvem som liksom er de populære brukerne her inne, men det er en del brukere her inne jeg liker og ser opp til. Disse er vidt forskjellige og jeg tror ikke det finnes noen fellesnevner mellom dem bortsett fra at de har en fremtredende personlighet og gir mye av seg selv, på den ene eller andre måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 7. juni 2011 #19 Del Skrevet 7. juni 2011 Og forresten tviler jeg på at du blir særlig populær når du lager tråder som dette. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kræsj Skrevet 7. juni 2011 #20 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg vet ikke helt hvem som liksom er de populære brukerne her inne, men det er en del brukere her inne jeg liker og ser opp til. Disse er vidt forskjellige og jeg tror ikke det finnes noen fellesnevner mellom dem bortsett fra at de har en fremtredende personlighet og gir mye av seg selv, på den ene eller andre måten. Så vanskelig dette skulle være, da! Kanskje jeg skal lage meg en dagbok og skrive mye morsomt og fengende og fremtredende i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå