AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 etter gå ut topper, singletter, tsjorter ovs? hvordan gjør dere det?
Xaphan Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Jeg sorterer i disse kategoriene: Lange singletter/tunikaer Korte singletter T-skjorter
Glynis Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Lyse farger - mørke farger. Singleter og ermeløse topper T-skjorter Bluser/skjorter Tunikaer/kjoler Cardigans Gensere
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Kategorier: - Singletter - T-skjorter - Hverdags-topper - Litt finere hverdags-topper - Fest-ish-topper - Diverese annet som ikke passer i overstående kategorier.
Gjest Raindrops Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Mørke - Lyse Men jeg har ikke klesskap, så alle klærne mine er stappet opp i en bitteliten patetisk kommode inntil videre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 Jeg sorterer de ikke, jeg. Vanligvis. Et par ganger i året sorterer jeg dem slik: - T-skjorter - Singleter - Bluser og tunikaer - Annet
camze Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Haha i mitt klesskap / skuffer ser alt ut som et eneste ROT! Det er ikke orden i NOE! Må ta meg en opprydding snart, og da blir det sånn t-skjorter i en skuffe, hvite topper og singletter i en osv..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #10 Skrevet 7. juni 2011 T-skjorter, bluser og skjorter i en haug Genser i en, sortert oppover etter tykkelse Singletter i en haug Partytopper og finskjorter henger eller ligger i egen skuff Har ikke så god plass i skapet.
Mystique X Skrevet 7. juni 2011 #11 Skrevet 7. juni 2011 En del av kommoden er kun for t-shorter, singletter og topper. da er det delt i to kategorier, basis tøy for under klær og trening, og fin tøy som jeg bruker ute om sommeren eller til fest. en annen del er for bluser og gensere, de er delt i hjemmeklær og uteklær. Og det som holder alt rotet unna, er at det må være pent brettet alt sammen.
Antlers Skrevet 7. juni 2011 #12 Skrevet 7. juni 2011 Fungerer dårlig å sortere etter farge, siden de ligger i hyller. Har delt inn topper i 4 kategorier og gensere i 4 kategorier: -T-shirt -Singlet -Pentopper -Sære topper (f.eks topp med èn skulderstropp, eller korsett) -Tykk genser -Basic genser -Spesielle gensere (f.eks med paljetter på) -Sommergensere (veldig tynne, ofte med trekvart erm) Bluser, skjorter, cardigans og tunikaer henger i eget skap, uten at det er noen spesiell orden i systemet der.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har festklærne hengende på stativ sammen med kjoler, og resten sorterer jeg i separate bunker i trådhylla: -singleter -t-skjorter -gensere og andre langermede topper -cardigans -bandskjorter (egen hylle, har MANGE)
FantasDick Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 Jeg sorterer slik; - Tykke gensere/cardigans - Gensere og cardigans - Skjorter - Bluser/tunika - Mørke t-skjorter/korte ermer - Mørke singlets - Lyse t-skjorter/korte ermer - Lyse singlets
Gjest Tirkes Skrevet 8. juni 2011 #15 Skrevet 8. juni 2011 Hylle 1: Singlets og spagettistropper av hverdagstøy og trøyer. Hylle 2: Tshirts og 3/4 erm tynne topper - hverdagstøy. Hylle 3: Diverse mer eller mindre detaljerte topper, omslagstopper, med kult trykk eller tøff utringing. Hylle 4: Gensere, pologensere (samt endel jakker) Hengende: Dyrere topper, penklær og små kjoler.
Gjest Lottiplott Skrevet 8. juni 2011 #16 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har veldig dårlig plass for tiden, men har sortert slik: Skuff 1: Singletter og topper som trenger singlet under Skuff 2: Tunikaer og vanlige topper som er OK for seg selv. Drømmen er å kunne ha plass til å henge opp alt sammen etter farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå