Gå til innhold

Sloggi Invisible

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg slike truser nå. Det jeg lurer på er hvordan stoffet er på trusene. Er det 100% bomull elller er det syntetiske stoffer? Hvordan er størrelsene? Til vanlig bruker jeg økologiske bomullstruser fra H&M og de passer meg perfekt i str. 40. Kan man sammenligne disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en hipster fra Sloggi som jeg tror er fra Invisible-serien. Den er laget av mikrofiber, og jeg tror er det det de originale Invisible-trusene er laget av.. Men jeg ser på nettsidene til Sloggi at de nå også selger en variant av bomull.

Jeg har selv tenkt å kjøpe meg truser fra Invisible-serien, men er som deg usikker på størrelsen. Jeg har derfor tenkt meg på Cubus i morgen, hvor jeg tror de selger Sloggi, for å se om jeg kan få prøvd dem på. Kan oppdatere deg dersom jeg finner ut noe nyttig :)

Endret av ladyluna
AnonymBruker
Skrevet

Synd de er så SINNSYKT dyre, rundt 200 kr tror jeg..

Skrevet

Synd de er så SINNSYKT dyre, rundt 200 kr tror jeg..

:hakeslepp: Da spørs det om ikke jeg må revurdere planen min gitt! Men jeg stikker nok innom Cubus og sjekker i morra uansett, for sikkerhetsskyld.

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: Da spørs det om ikke jeg må revurdere planen min gitt! Men jeg stikker nok innom Cubus og sjekker i morra uansett, for sikkerhetsskyld.

Så dyre er de nok ikke! Var på Cubus selv her i forrige uke, og da kostet de 119 kr. Ikke billig, men ikke en altfor ille pris heller, syns jeg. Hadde tenkt å kjøpe da, men jeg tok ikke sjansen pga stoffet og størrelsen. Så derfor lurte jeg på om det var noen som hadde slike truser.

Skrevet

Det stykke som er nederst i trusa er dekket med bomull på innsiden, resten er ikke det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...