AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg slike truser nå. Det jeg lurer på er hvordan stoffet er på trusene. Er det 100% bomull elller er det syntetiske stoffer? Hvordan er størrelsene? Til vanlig bruker jeg økologiske bomullstruser fra H&M og de passer meg perfekt i str. 40. Kan man sammenligne disse?
ladyluna Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg har en hipster fra Sloggi som jeg tror er fra Invisible-serien. Den er laget av mikrofiber, og jeg tror er det det de originale Invisible-trusene er laget av.. Men jeg ser på nettsidene til Sloggi at de nå også selger en variant av bomull. Jeg har selv tenkt å kjøpe meg truser fra Invisible-serien, men er som deg usikker på størrelsen. Jeg har derfor tenkt meg på Cubus i morgen, hvor jeg tror de selger Sloggi, for å se om jeg kan få prøvd dem på. Kan oppdatere deg dersom jeg finner ut noe nyttig Endret 7. juni 2011 av ladyluna
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Synd de er så SINNSYKT dyre, rundt 200 kr tror jeg..
ladyluna Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Synd de er så SINNSYKT dyre, rundt 200 kr tror jeg.. Da spørs det om ikke jeg må revurdere planen min gitt! Men jeg stikker nok innom Cubus og sjekker i morra uansett, for sikkerhetsskyld.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 Da spørs det om ikke jeg må revurdere planen min gitt! Men jeg stikker nok innom Cubus og sjekker i morra uansett, for sikkerhetsskyld. Så dyre er de nok ikke! Var på Cubus selv her i forrige uke, og da kostet de 119 kr. Ikke billig, men ikke en altfor ille pris heller, syns jeg. Hadde tenkt å kjøpe da, men jeg tok ikke sjansen pga stoffet og størrelsen. Så derfor lurte jeg på om det var noen som hadde slike truser.
Wonders Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Det stykke som er nederst i trusa er dekket med bomull på innsiden, resten er ikke det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå