Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 50% dansk og 50% svensk men har likevel ganske mange pigmenter i huden, men jeg skulle så gjerne ønske jeg var blek.

Har noen noe tips? jeg bruker alltis solkrem faktor 20 over hele kroppen.

Vær så snill og vær seriøse.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke solfaktor 50, og bleke huden din. Mange i f.eks. Thailand bleker huden sin, med hudblekemidler.

Skrevet

Er også ganske effektivt å farge håret i en kald farge og kle seg i klær i kalde farger. :) Selv er jeg pissblek og higer etter å bli brun.. :fnise:

Skrevet

Du kan bruke solfaktor 50, og bleke huden din. Mange i f.eks. Thailand bleker huden sin, med hudblekemidler.

Det er også mange i Thailand som får brannskader av kjemikaliene i disse midlene!

AnonymBruker
Skrevet

Bruk sunblock :)

Skrevet

Solfaktor 20 räcker inte på långa vägar, haha. Minst 50 ska det vara! (Blekmedel kan jag ju tillägga är ungefär farligt för huden som att sola för mycket. Jag var precis i sydostasien och såg många förstörda ansikten.. Usch! :S ) Kläder är ju det allra bästa när det gäller att skydda sig mot solen, så se till att alltid vara täckt av något. En hatt är super. :)

En tumregel är att en flaska solkräm ska räcka snarare än vecka än en månad. När jag var i sydostasien använde jag en flaska var 3 dag! Och jag ser ändå ut att komma från Afrika, haha. I Norden är ju inte solen lika stark, så man behöver ju inte smörja in sig lika ofta, men jag vet många som har haft samma flaska solkräm i över ett år. Inte bra!

Ett tips till är att använda en solkräm med zink i (sådana krämer som gör en vit), det skyddar extra. Ungefär som ett tunt, tunt lager tyg. Nästan alla barnkrämer innehåller det.

Skrevet

jeg er 50% dansk og 50% svensk men har likevel ganske mange pigmenter i huden, men jeg skulle så gjerne ønske jeg var blek.

Har noen noe tips? jeg bruker alltis solkrem faktor 20 over hele kroppen.

Vær så snill og vær seriøse.

Som flere har nevnt, så hjelper bare veldig høy solfaktor, og du må smøre deg flere ganger om dagen om det er sterk sol.

Anbefaler også at du bruker lyse(hvite)klær, fordi lyse(hvite)klær reflekterer solen, mens mørke(sorte)klær absorberer solen.

Jeg bare tenkte at du da fikk en bedre effekt på blekheten du øsnker å oppnå :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...