mirrmurr Skrevet 7. juni 2011 #1 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg skal kjøpe en del brus ( cola, sprite, fanta, farris, tonic og battery) til bryllupet vårt. Noen som vet om dette er billigere i Sverige, eller om det ikke er noe særlig å spare? er det evt en butikk (på Svinesund) som er billig?? Og noen som vet ca hvor mye jeg trenger til 60 gjester? Vi har vin til middagen, men sikkert noen som vil ha len cola i tilegg, pluss at jeg trenger blandevann til baren..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 7. juni 2011 #2 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror ikke brus er så mye billigere i Svergie en i Norge. Eneste er at du kan få ett brett på 24 bokser til 59kr på svinesund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juni 2011 #3 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ligger på 89+pant på de fleste butikker rundt grensa (Nordby/svinesund) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirrmurr Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2011 59 for et brett er jo billig det? Eller? Jeg kjøper nesten aldri brus så har ikke peiling.... Hvilken butikk er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. juni 2011 #5 Del Skrevet 8. juni 2011 Godisfabrikken på svinesund. Det var ihvertfall prisen i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juni 2011 #6 Del Skrevet 8. juni 2011 jeg betalte 79+ pant på godisfabrikken for tre uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #7 Del Skrevet 8. juni 2011 Til sammenligning koster et slikt brett 99kr i norge når det er supertilbud, og da kun vanlig cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 8. juni 2011 #8 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Der vi pleier å kjøre over grensa koster det 100kr brettet i Sverige og 130kr i Norge. Ikke store forskjellen, men raskere til Sverige enn butikken =P Endret 8. juni 2011 av marill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #9 Del Skrevet 9. juni 2011 79 kr for et brett gir literpris på ca 10-11 kr? Det er billig det! Får ikke den literprisen på halvanneliters flasker på tilbud engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. juni 2011 #10 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) og 50 øre i pant* 24 bokser, og den tar vi ikke vare på, ikke så ofte i sverige at vi gidder å pante der. Endret 9. juni 2011 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå