Gå til innhold

Hva ville dere syntes om en slik bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennerpar av meg skal gifte seg nå i julli og i den anledning har jeg satt meg ned med strikkepinnene og strikket dem hver sin mariusgenser...

Hva ville dere ha sagt om dere fikk noe slikt? Syns dere det er en teit gave?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde elsket det!

• Liker 6
Skrevet (endret)

dobbelpost...

:(

Endret av sequin
Skrevet

Synes det høres ut som en veldig personlig og annerledes gave. Jeg hadde satt stor pris på det!

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde også elsket det! :D

AnonymBruker
Skrevet

Så snill du er! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mariusgenser hadde nok ligget an til å bli favorittgaven, hadde jeg fått det i bryllupsgave. Synes det var kreativt, praktisk og personlig - helt perfekt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kjempefin gave det! men jeg ville gitt dem noe litt fint utenom også :) f.eks et gavekort på en fin restaurant kun for de to ;)

Gjest NozMonster
Skrevet

totalt uventet!

veldig "unormalt"!

sannsynligvis veldig anderledes enn alle andre gaver!

det er de 3 beste grunnene til at jeg hadde ELSKET det! :jepp:

Skrevet

Jeg hadde blitt superglad og rørt! :-)

Skrevet

Tusen takk for fine tilbakemeldinger alle sammen :) godt å høre at det ikke bare er jeg som ville satt stor pris på det :fnise:

kjempefin gave det! men jeg ville gitt dem noe litt fint utenom også :) f.eks et gavekort på en fin restaurant kun for de to ;)

Vel, bare garnet til disse to genserene kommer på ca 1000kr tilsammen så det er dyrt nok som det er syns jeg da.. :)

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

Tusen takk for fine tilbakemeldinger alle sammen :) godt å høre at det ikke bare er jeg som ville satt stor pris på det :fnise:

Vel, bare garnet til disse to genserene kommer på ca 1000kr tilsammen så det er dyrt nok som det er syns jeg da.. :)

det synes jeg også! pluss ALLE de timene du faktisk bruker på å lage dem! de genserene kommer til å ose av kjærlighet skal jeg si deg!

til jul fikk jeg hjemmesnekra mariusgenser av mamma- det er første gang jeg GRÅT av glede av en gave! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nåååh :rodmer:

Så skjønn du er da :)

Tror jeg også hadde kommet til å felt en gledeståre :jepp:

Ja timer ja.. :daane: Det går et par timer for å si det slik :rolleyes::fnise:

Skrevet

Jeg syns det holder i massevis - garn er dyrt og vil tro du har brukt massemasse timer på det! De er nok mer verdt enn mange av de andre gavene de får :-)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad. Hvis noen hadde strikket en til meg og mannen hadde jeg blitt veldig rørt og glad! Spesielt hvis det er en mørkeblå en ;)

AnonymBruker
Skrevet

Mener du seriøst at hun skal måtte kjøpe noe i tillegg til å bruke mangfoldige timer på å strikke to gensere, som tilsammen koster det de gjør? Hvor mye penger og tid bruker du vanligvis på en bryllupsgave?

Tviler på at du bruker så mange timer,men kanskje du er en av de som gir mangfoldige tusener bare fordi man liksom skal gjøre det? Likte du ikke den gaven, kunne du heller sagt at nei en slik gave ville du ikke gitt,men det er frekt å foreslå at hun skal bruke så mange timer på en gave, eller tror du man strikker en slik genser på en time? Blir matt av enkelte her inne

• Liker 7
Gjest NozMonster
Skrevet

Nåååh :rodmer:

Så skjønn du er da :)

Tror jeg også hadde kommet til å felt en gledeståre :jepp:

Ja timer ja.. :daane: Det går et par timer for å si det slik :rolleyes::fnise:

heheheee, jaaa, ganske mange og kraftige tårer skal jeg si deg, så ble mamma rørt siden jeg ble så glad, så hun felte noen tårer.

og vips, så satt hele familien der å grein!

litt av en juleaften skal jeg si deg!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

det er fadermeg ikke lett å stoppe heller vøtt!

lo og grein i kor alle mann!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Mener du seriøst at hun skal måtte kjøpe noe i tillegg til å bruke mangfoldige timer på å strikke to gensere, som tilsammen koster det de gjør? Hvor mye penger og tid bruker du vanligvis på en bryllupsgave?

Tviler på at du bruker så mange timer,men kanskje du er en av de som gir mangfoldige tusener bare fordi man liksom skal gjøre det? Likte du ikke den gaven, kunne du heller sagt at nei en slik gave ville du ikke gitt,men det er frekt å foreslå at hun skal bruke så mange timer på en gave, eller tror du man strikker en slik genser på en time? Blir matt av enkelte her inne

EDIT: jeg kunne også kommet med et gavekortforslag, fordi jeg ante ikke at EN genser koster 500 kr! men da TS skrev det, så trakk jeg fort tilbake den tanken! ABen som kom med dette forslaget visste kanskje heller ikke at ts betalte 1000 kr for garn!!!

pust rolig! det går nok bra! ...du MÅTTE huke av på chicken-button ja! tørr ikke stå frem når du kritiserer nei....

jeg tror ikke denne personen som foreslo gavekort ideen mente noe som helst slemt...bare at hun eller han ikke tenkte over hvor mye garn kostet.

LA VÆR Å KRITISER HVIS DU MÅ GJEMME DEG BAK DEN J**** ANONYMKNAPPEN!

Endret av NozMonster
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

beklager så mye hvis du oppfattet dette som at jeg ikke hadde likt gaven for det hadde jeg! men jeg viste virkelig ikke at det kostet så mye med garn!

og tenkte at det kanskje hadde vært fint å gi noe utenom også hvis hun er så usikker på om de vil like det, trenger ikke å være det jeg fåreslo men en liten oppmerksomhet sånn i tilfelle de ikke vet hvor tidkrevende og kostbart det er med slike gensere, for det viste ikke jeg..

• Liker 2
Skrevet

EDIT: jeg kunne også kommet med et gavekortforslag, fordi jeg ante ikke at EN genser koster 500 kr! men da TS skrev det, så trakk jeg fort tilbake den tanken! ABen som kom med dette forslaget visste kanskje heller ikke at ts betalte 1000 kr for garn!!!

pust rolig! det går nok bra! ...du MÅTTE huke av på chicken-button ja! tørr ikke stå frem når du kritiserer nei....

jeg tror ikke denne personen som foreslo gavekort ideen mente noe som helst slemt...bare at hun eller han ikke tenkte over hvor mye garn kostet.

LA VÆR Å KRITISER HVIS DU MÅ GJEMME DEG BAK DEN J**** ANONYMKNAPPEN!

Jeg er ikke anonym over her, men hvorfor i alle dager spiller det noen rolle for deg (og alle andre!) om folk er anonym bruker? Dette var en hyggelig tråd helt til dette innlegget, uten at jeg gidder å diskutere dette noe videre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...