Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om jeg burde klage på engelsk muntlig karakter eller ikke. jeg har fått 3 i standpunkt, fikk 4 til jul. Forstår ikke hvorfor hun trakk meg ned, vi har verken hatt noen fremføringer eller presentasjoner, lesing eller noe. Forstår ikke hva hun har vurdert etter. Forresten så tok hun med meg ut en gang og spurte meg noen spørsmål på engelsk som "do you read books", og jeg svarte på alt hun spurte. Der sa hun at jeg vippet mellom 3 og fire. Greit at jeg ikke er muntlig aktiv, men det er ingen andre i klassen min. Fortsatt er det folk som har 5 og 6 i muntlig... Forstår ikke hvordan hun kan være så sikker på at jeg har ligger på 3 når hun bare har hørt meg snakke i to minutter! Så hva tenker dere, burde jeg klage eller ikke?

Jeg skal forresten klage på skriftlig også, for jeg fikk 3 der og -.- Når jeg har 4 i alle innleveringer, fått enten 4,5, eller 6 på alle småprøver og 3/4 på tentamen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som får 5 og 6 i engelsk er de som er trygge på seg selv. Har selv fått 6 i engelsk (snakker flytende), og vet hvordan jeg kom meg dit.

Skrevet

Du må poste innlegget ditt under Karriere og utdanning. Be en av moderatorene om å gjøre det. Du kan ta kontakt med de under ris og ros og andre spørsmål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...