AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #41 Del Skrevet 8. juni 2011 Så koselig!! Det blir sikkert bra! Menne kan ikke du som en annen medkvinne komme med en liten mening om vår diskusjon?? siden min mening ikke teller over mine egne meninger... Ja, jeg gleder meg Hva skal jeg ha på meg??? Jeg har ikke lest hele diskusjonen, bare registrert at den eksisterer, og jeg synes generelt at mannen skal være den som jakter. Jeg liker at mannen åpner dører, trekker ut stolen og spanderer. Jeg liker en mann som tilbyr seg å hjelpe meg å bære når jeg bærer noe tungt, og som holder tak i meg når bussen bråbremser og jeg holder på å falle overende. Ikke fordi jeg ikke klarer å åpne dører, trekke ut stoler, betale for meg selv, bære tungt eller holde meg på beina selv, men fordi jeg liker det. For meg handler det om det samme som å gi opp plassen sin på bussen til gamle mennesker og gravide, noe jeg alltid gjør selv, uavhengig av kjønn. Likestilling handler ikke om å skape ett likeverdig kjønn, men å verdsette de fantastiske kvalitetene i begge kjønn, og lønne etter kvalifikasjoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 8. juni 2011 #42 Del Skrevet 8. juni 2011 Tja, hvis du hadde tatt deg bryet med å lese hva jeg faktisk skriver Som sagt - en sånn en ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 8. juni 2011 #43 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja, jeg gleder meg Hva skal jeg ha på meg??? Jeg har ikke lest hele diskusjonen, bare registrert at den eksisterer, og jeg synes generelt at mannen skal være den som jakter. Jeg liker at mannen åpner dører, trekker ut stolen og spanderer. Jeg liker en mann som tilbyr seg å hjelpe meg å bære når jeg bærer noe tungt, og som holder tak i meg når bussen bråbremser og jeg holder på å falle overende. Ikke fordi jeg ikke klarer å åpne dører, trekke ut stoler, betale for meg selv, bære tungt eller holde meg på beina selv, men fordi jeg liker det. For meg handler det om det samme som å gi opp plassen sin på bussen til gamle mennesker og gravide, noe jeg alltid gjør selv, uavhengig av kjønn. Likestilling handler ikke om å skape ett likeverdig kjønn, men å verdsette de fantastiske kvalitetene i begge kjønn, og lønne etter kvalifikasjoner. En likesinnet, takk!! Nå tilbake til deg hehe, hva slags stil har du og har du tenkt på noen plagg?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 8. juni 2011 #44 Del Skrevet 8. juni 2011 Som sagt - en sånn en ja. Du hadde visst ikke så mye å by på du. Vel, vel - det er vel alltids et program på Animal Planet du kan se på inntil inspirasjonen finner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 8. juni 2011 #45 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja, jeg gleder meg Hva skal jeg ha på meg??? Jeg har ikke lest hele diskusjonen, bare registrert at den eksisterer, og jeg synes generelt at mannen skal være den som jakter. Jeg liker at mannen åpner dører, trekker ut stolen og spanderer. Jeg liker en mann som tilbyr seg å hjelpe meg å bære når jeg bærer noe tungt, og som holder tak i meg når bussen bråbremser og jeg holder på å falle overende. Ikke fordi jeg ikke klarer å åpne dører, trekke ut stoler, betale for meg selv, bære tungt eller holde meg på beina selv, men fordi jeg liker det. For meg handler det om det samme som å gi opp plassen sin på bussen til gamle mennesker og gravide, noe jeg alltid gjør selv, uavhengig av kjønn. Likestilling handler ikke om å skape ett likeverdig kjønn, men å verdsette de fantastiske kvalitetene i begge kjønn, og lønne etter kvalifikasjoner. Hvis mannen skal spandere osv. hva gjør du til gjengjeld? What`s in it for us, in other words? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #46 Del Skrevet 8. juni 2011 En likesinnet, takk!! Nå tilbake til deg hehe, hva slags stil har du og har du tenkt på noen plagg?? Litt klassisk, men enkel stil. Har ikke klart å tenke ut noe lurt enda.. Forslag?? Hvis mannen skal spandere osv. hva gjør du til gjengjeld? What`s in it for us, in other words? I løpet av et samliv jevner sånt seg ut. Er ikke verre enn at hun betaler i butikken. Hyggelig når mannen tar regningen på restaurant. Er dessuten ikke alltid sånn at man skal få premie for å gjøre noe hyggelig. Når jeg gir plassen min til gamle mennesker på bussen, er det for at de skal få sitte. Jeg er ikke ute etter å få stukket en femhundrelapp i lomma som takk for at jeg er et medmenneske. Men moderator, kan du ikke dele tråden snart! Jeg trenger hjelp og tips til daten min, ikke en likestillingsdiskusjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 8. juni 2011 #47 Del Skrevet 8. juni 2011 Hva slags verden dere lever i, aner jeg virkelig ikke. Jeg mener at kvinner er flinke til å flørte, jeg. Vet ikke hvor gamle dere er, men venninner viser da tydelig interesse med både øyne og holdning. Det er jeg helt sikker på! Flere av oss og de fleste jeg prater med. Når man kommer i prat flyter samtalen med interesse fra begge part. (hvis interessen ligger hos begge). Hvis du ikke blir like mye flørtet med, gang på gang, kan problemet ligge hos deg! Kanskje du, i likhet med kvinner, er nødt til å se inn på deg selv og sjekke hvor tilgjengelig du står og hva du egentlig gjør for å bli flørtet med og få øyekontakten Kvinner er flinke til en viss grad å vise det gjennom kroppsspråk, den er grei,men til å ta 'skrittet' med å ta kontakt med vedkommende,ikke etter min erfaring iallefall. Da snakker jeg ikke om å 'be' noen ut,bare det å starte en samtale om løst eller fast som et tegn på interesse. Har ikke tall på hvor mange ganger en jente har vist interesse for meg,men har ikke turd å gjøre 'noe' med det.Da snakker jeg om vesentlig mer interesse enn jeg hadde for henne,noe jeg da holdt skjult rett og slett fordi jeg var nysgjerrig på om hun faktisk 'ønsket' å gjøre noe med det. Når jeg som en mann blir møtt med dette gang på gang på gang så blir det vanskelig i lengden å ha et positivt syn på dette med kjønnsroller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #48 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvis mannen skal spandere osv. hva gjør du til gjengjeld? What`s in it for us, in other words? Forresten jeg som plusset innlegget ditt da jeg prøvde å trykke på sitere-knappen, mente ikke å plusse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 8. juni 2011 #49 Del Skrevet 8. juni 2011 Litt klassisk, men enkel stil. Har ikke klart å tenke ut noe lurt enda.. Forslag?? I løpet av et samliv jevner sånt seg ut. Er ikke verre enn at hun betaler i butikken. Hyggelig når mannen tar regningen på restaurant. Er dessuten ikke alltid sånn at man skal få premie for å gjøre noe hyggelig. Når jeg gir plassen min til gamle mennesker på bussen, er det for at de skal få sitte. Jeg er ikke ute etter å få stukket en femhundrelapp i lomma som takk for at jeg er et medmenneske. Men moderator, kan du ikke dele tråden snart! Jeg trenger hjelp og tips til daten min, ikke en likestillingsdiskusjon! Jeg mener heller ikke at man skal få premie for å gjøre noe hyggelig. Men cluet er at når man går på mange dates - rett og slett fordi det av ulike grunner ikke klaffer med noen av dem - så blir dette heller dyrt i lengden for mannens del. Ser du ikke den? Såklart trenger du ikke gå på restaurant hver gang, men likevel...Selv er jeg ivrig på datern, og liker å spandere. Det er noe jeg gjør nesten hver gang, og synes selv det er en hyggelig gest. Men det jeg ikke liker med det er at det liksom er forventet at manne skal spandere, at kvinnen tar det som en selvfølge. Da går gleden litt ut av det også. Hvorfor skal det være sånn at jeg som mann skal spandere på alle kvinner jeg møter bare fordi jeg er mann, mens kvinnene selv kan cruise fra date til date uten noensinne måtte gripe til lommeboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 8. juni 2011 #50 Del Skrevet 8. juni 2011 Hva slags verden dere lever i, aner jeg virkelig ikke. Jeg mener at kvinner er flinke til å flørte, jeg. Vet ikke hvor gamle dere er, men venninner viser da tydelig interesse med både øyne og holdning. Det er jeg helt sikker på! Flere av oss og de fleste jeg prater med. Når man kommer i prat flyter samtalen med interesse fra begge part. (hvis interessen ligger hos begge). Hvis du ikke blir like mye flørtet med, gang på gang, kan problemet ligge hos deg! Kanskje du, i likhet med kvinner, er nødt til å se inn på deg selv og sjekke hvor tilgjengelig du står og hva du egentlig gjør for å bli flørtet med og få øyekontakten Men mener du virkelig at et blikk eller to i vår retning gjør kvinner til gode flørtere? I så fall ligger listen svært mye lavere for kvinner enn menn. Vi må prestere langt mer enn som så for å være gode flørtere, som å ta initiativet, kunne komplimentere godt, ta ansvar for å føre samtalen, være pågående, holde interessen ved like, være passe fysisk osv. Sorry, men blikk og holdning er bare ikke nok for å være en god flørter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 8. juni 2011 #51 Del Skrevet 8. juni 2011 Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 8. juni 2011 #52 Del Skrevet 8. juni 2011 Litt klassisk, men enkel stil. Har ikke klart å tenke ut noe lurt enda.. Forslag?? Kanskje noe sånt? Pumps er sexy, og belte skaper midje. Eller nå som det er sommer så kan du ha på deg en kjole? http://ctt-inc.collaboratenow.com/ps/inv/Site%20Images/casual_date_outfit_1_300.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. juni 2011 #53 Del Skrevet 8. juni 2011 Wow... Her har tråden jammen fått bein å gå på! Kanskje en moderator kan dele tråden? Vel, jeg har hørt fra ham, og vi skal på date Ja, jeg gleder meg Hva skal jeg ha på meg??? Jeg har ikke lest hele diskusjonen, bare registrert at den eksisterer, og jeg synes generelt at mannen skal være den som jakter. Jeg liker at mannen åpner dører, trekker ut stolen og spanderer. Jeg liker en mann som tilbyr seg å hjelpe meg å bære når jeg bærer noe tungt, og som holder tak i meg når bussen bråbremser og jeg holder på å falle overende. Ikke fordi jeg ikke klarer å åpne dører, trekke ut stoler, betale for meg selv, bære tungt eller holde meg på beina selv, men fordi jeg liker det. For meg handler det om det samme som å gi opp plassen sin på bussen til gamle mennesker og gravide, noe jeg alltid gjør selv, uavhengig av kjønn. Likestilling handler ikke om å skape ett likeverdig kjønn, men å verdsette de fantastiske kvalitetene i begge kjønn, og lønne etter kvalifikasjoner. Hah! Som jeg antydet tidligere! Dette ordnet seg, grattis!! Drit i likestillingsdiskusjonen du, den fører sjelden med seg noe konstruktivt. Hva du skal ha på deg? Vet du, akkurat det er faktisk ganske så underordnet. Han kommer til å legge merke til to ting når det gjelder eksteriøret, uansett hvor mye energi du legger i det. 1. Hvor mye kløft og lår/legger som vises. 2. Hvor sminket er du? Svaret på disse er enkelt og greit: Velg moderate løsninger på begge, særlig punkt 2. Det som blir avgjørende, dersom du følger punkt 1&2 over er: Hvordan du ter deg. Han kommer til å overvåke deg massivt i forhold til om du hygger deg/trives i hans selskap. Hvor ofte smiler du, hvor ofte har dere øyekontakt, hvor ofte lar du ham slippe til i praten mens du selv bedriver aktiv lytting. Ler du når han gjør sine forsøk på å være vittig? Hvordan reagerer du på komplimenter han garantert vil servere deg - både om hvordan du ser ut men ikke minst om hva du sier/tenker/mener. Jeg ønsker deg all mulig lykke og gjerne fortell oss åssen det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #54 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er bare redd for at kjole blir litt for mye når vi tross alt bare skal ta en kaffe? Hadde det vært middag hadde jeg helt klart tatt kjole/ skjørt. Det blir sånn etter jobb tid, så jeg har lyst til å være fin, men ikke ballkjole liksom, om du skjønner Blir trange jeans helt feil på date? Jeg mener heller ikke at man skal få premie for å gjøre noe hyggelig. Men cluet er at når man går på mange dates - rett og slett fordi det av ulike grunner ikke klaffer med noen av dem - så blir dette heller dyrt i lengden for mannens del. Ser du ikke den? Såklart trenger du ikke gå på restaurant hver gang, men likevel...Selv er jeg ivrig på datern, og liker å spandere. Det er noe jeg gjør nesten hver gang, og synes selv det er en hyggelig gest. Men det jeg ikke liker med det er at det liksom er forventet at manne skal spandere, at kvinnen tar det som en selvfølge. Da går gleden litt ut av det også. Hvorfor skal det være sånn at jeg som mann skal spandere på alle kvinner jeg møter bare fordi jeg er mann, mens kvinnene selv kan cruise fra date til date uten noensinne måtte gripe til lommeboken? Jeg forventer det ikke! Men jeg synes det er kjempehyggelig når det skjer! Samme som jeg liker det når mannen åpner døren for meg, og fører meg gjennom lokalet med en hånd i korsryggen. Jeg synes det er helt greit å spleise altså, særlig når man dater mye, og da gjerne gjennom nettdatingsider og sånn. Man merker om man har med en gentleman å gjøre selv om han ikke betaler. Han er oppmerksom, er den som tar kontakt med personalet, og har generelt en verdig vennlighet Disse tingene er vel så viktig som at han plukker opp regningen på første date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 8. juni 2011 #55 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, trange jeans er ikke feil. Ta fine sko/sandaler på, og en fin topp. Accessorier kan gjøre mye, så med det (ikke for mye) kan det bli et fint antrekk. http://www.shedates.net/dating/first-date-wear.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #56 Del Skrevet 8. juni 2011 Hah! Som jeg antydet tidligere! Dette ordnet seg, grattis!! Drit i likestillingsdiskusjonen du, den fører sjelden med seg noe konstruktivt. Hva du skal ha på deg? Vet du, akkurat det er faktisk ganske så underordnet. Han kommer til å legge merke til to ting når det gjelder eksteriøret, uansett hvor mye energi du legger i det. 1. Hvor mye kløft og lår/legger som vises. 2. Hvor sminket er du? Svaret på disse er enkelt og greit: Velg moderate løsninger på begge, særlig punkt 2. Det som blir avgjørende, dersom du følger punkt 1&2 over er: Hvordan du ter deg. Han kommer til å overvåke deg massivt i forhold til om du hygger deg/trives i hans selskap. Hvor ofte smiler du, hvor ofte har dere øyekontakt, hvor ofte lar du ham slippe til i praten mens du selv bedriver aktiv lytting. Ler du når han gjør sine forsøk på å være vittig? Hvordan reagerer du på komplimenter han garantert vil servere deg - både om hvordan du ser ut men ikke minst om hva du sier/tenker/mener. Jeg ønsker deg all mulig lykke og gjerne fortell oss åssen det gikk Takk! Så kul og snill du er Gorgonzola! Kommer til å bruke akkurat samme sminken som jeg hadde da han så meg sist, for det er sånn jeg sminker meg hver dag, så da kan han ikke hate det i allefall Jeg trivdes overraskende godt i selskapet hans sist, og gleder meg til å se ham igjen, så tipper det kommer til å skinne gjennom Å, jeg synes det er kjempegøy å være så nervøs for en date! Det har jeg ikke vært på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 8. juni 2011 #57 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes man kan være ganske så fin i trange jeans, skal ikke mye til for å se bra ut i vanlige klær. Perleøredobber, lipgloss og enkel hvit overdel synes jeg er både elegant og pyntlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #58 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, trange jeans er ikke feil. Ta fine sko/sandaler på, og en fin topp. Accessorier kan gjøre mye, så med det (ikke for mye) kan det bli et fint antrekk. http://www.shedates.net/dating/first-date-wear.html Takk, bra tips Tror jeg har en idé om sko og jeans nå, men må avgjøre hvilken topp jeg lander på.. Burde vaske klær, så jeg ikke risikerer at hvilken nå enn jeg har lyst til å ha på meg er skitten Trooor jeg vet hvilken jeg vil ha, og da må jeg helt klart vaske klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #59 Del Skrevet 8. juni 2011 Håret da? Opp? Ned? Halveis? I hvertfall rent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. juni 2011 #60 Del Skrevet 8. juni 2011 Takk! Så kul og snill du er Gorgonzola! Kommer til å bruke akkurat samme sminken som jeg hadde da han så meg sist, for det er sånn jeg sminker meg hver dag, så da kan han ikke hate det i allefall Jeg trivdes overraskende godt i selskapet hans sist, og gleder meg til å se ham igjen, så tipper det kommer til å skinne gjennom Tack snälla Høres ut som en solid masterplan det der, gå for det du Du har det beste utgangspunktet i og med at du -trivdes godt i hans selskap sist -gleder deg til å se ham igjen Sånt vises, for min egen del innrømmer jeg glatt at å se en kvinnes glød i både øyne og hud når hun er betatt/nyter stunden er noe av det mest romantiske og erotiske som finnes Jeg synes man kan være ganske så fin i trange jeans, skal ikke mye til for å se bra ut i vanlige klær. Perleøredobber, lipgloss og enkel hvit overdel synes jeg er både elegant og pyntlig. For eksempel......... gode tips Mystique X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå