Gå til innhold

Åh, jeg har blitt en fjolle, skal han ikke ringe snart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi han ba om nummeret mitt så vi kunne ta en kaffe. Og jeg har overraskende nok veldig lyst til å ta den koppen med kaffe med ham :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

OK.

Han bør skjønne at du har lyst på den kaffepraten, ellers ville du ikke gitt ham nummeret ditt.

Nå er en "løs" avtale om en kaffe "en dag" noe mer uforpliktende enn f.eks. en forventning om middag og sånn men allikevel. Hadde jeg vært han hadde jeg ikke holdt deg på pinkebenken lenger enn tre-fire dager. Har du ikke hørt noe innen fredag så er det jo bare å ringe/tekste og flagge at du gleder deg til den kaffen og synes det hadde vært digg om dere kunne funnet et tidspunkt snart.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du også har fått nr hans, så sitter han nok pent på baken og venter på at du skal ringe han... dagens mannfolk as :filer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff, ja, jeg vet at jeg må være litt tålmodig, men for en gangs skyld så har jeg faktisk lyst til å ta den kaffen! Stort sett er jeg ikke spesielt interessert etter å ha truffet folk, så jeg føler meg litt som fisk på land nå :lol: Tenk hvis han ikke ringer/ tekster i det hele tatt! :sjokkert::sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvis du også har fått nr hans, så sitter han nok pent på baken og venter på at du skal ringe han... dagens mannfolk as :filer:

Nei, jeg tror ikke han er sånn, og det er nettopp en av grunnene til at jeg likte ham. Jeg fikk ikke den følelsen av tiltaksløshet som jeg ofte får hos menn. Han virket "våken".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke han er sånn, og det er nettopp en av grunnene til at jeg likte ham. Jeg fikk ikke den følelsen av tiltaksløshet som jeg ofte får hos menn. Han virket "våken".

Det er jo bra, kanskje du kan sende han en melding og spørre hvordan det går og hva du driver med, men ikke spør han ut, la han få den æren :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer at dere ikkje er helt tiltaksløse heller iallefall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer at dere ikkje er helt tiltaksløse heller iallefall :)

Nei nei, men liker ikke å føle at jeg jakter på mannen, mister sin smak. Jeg kan godt ta det tiltaket å være fristerinnen, så kan han jakte på meg... :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han drøyer nok til det lengste. Vanlig taktikk det.

Er det? :) Jeg og venter (litt) spent på en sånn melding ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Jo lenger han venter, jo mer taktisk tenker han, og jo mer interessert er han. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lenger han venter, jo mer skjønner jeg at han enten 1) spiller et spil,l eller 2) ikke er interessert. Og uansett betyr det at da blir ikke jeg interessert i ham heller. Trist, men sant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fordi han ba om nummeret mitt så vi kunne ta en kaffe. Og jeg har overraskende nok veldig lyst til å ta den koppen med kaffe med ham :)

Haha, høres ut som du har vært ute for en aspirerende PUA (Pick-Up Artist) som har øvd på deg. Kanskje han har gått på sjekkekurs og fått beskjed om å prøve å få nummeret ditt. Etterpå har de analysert deg under kurset :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, høres ut som du har vært ute for en aspirerende PUA (Pick-Up Artist) som har øvd på deg. Kanskje han har gått på sjekkekurs og fått beskjed om å prøve å få nummeret ditt. Etterpå har de analysert deg under kurset :D

Nei, det tror jeg ikke, ut i fra omstendighetene vi møttes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

:eeeh:

Jeg skjønner ikke helt hvordan du greier å tolke det dithen? Hvorfor kaste inn PUA kortet bare fordi TS har opplevd litt positivitet i forhold til det motsatte kjønn? Jeg mener, treffer man noen og det oppstår "noe" som gjør at man har lyst til å treffe vedkommende igjen og vedkommende faktisk ber om tlf.nr. for deretter å kunne ta initiativ til akkurat det så ser jeg ingen grunn til å latterliggjøre det på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...