Gå til innhold

Farge på ytterdør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har planer om å sette inn en ny ytterdør da den vi har nå verken er fin eller lufttett..

Men så er spørsmålet.. Hvilken farge kan vi velge?

Huset vårt er kritthvitt med kritthvitekarmer... Altså ikke noe veldig spennende, men helt helt klassisk sørlandshus.

Det sikreste er kanskje å velge hvit, men jeg føler det blir så altformye hvitt igjen. Svart blir altfor kontrast igjen.. Noen innspill? Har dere noen bildeeksempler må dere gjerne linke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ytterdør kan du f.eks ha en slags rød tone(ikke signalrød) eller blått, mørk grønn. Flott når ytterdøra skiller seg helt ut.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg syns blått er kjempefint jeg:)

Skrevet

Jeg ser for meg at det ville blirr utrolig fint med en mørkegrønn ytterdør og mørkegrønne karmer.

Vil du beholde karmene hvite hadde jeg hatt hvit dør. Men jeg er veldig glad i hvitt da. :jepp:

Gjest Hannee
Skrevet

Jeg synes mørkeblått eller faktisk svart hadde vært kjempestilig!

Skrevet

Jeg synes gule dører på kritthvite hus er lekkert, men det er nå kanskje bare meg...

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Tja, kommer litt an på omgivelsene syns jeg.

Bor dere ved sjøen så er blå dør fint syns jeg.

Om huset ligger mer mot skogen så er rød eller grønn ganske fint, litt avhengig av fargespillet rundt huset.

Syns ikke gult er noe fint. Hvitt blir veldig sterilt på en måte.

Velger dere hvit dør så må det farger til på andre steder syns jeg, i form av blomsterpotter og blomster og andre ting.

Skrevet

Heia,bbor på sørlandet og hvit hus må det jo være,hehe.Hadde valgt hvit dør eller en fiin rød farge hvis du vil ha noe med farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...