Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å bli litt frustrert.

Rundt februar så startet jeg på det lokale treningsstudioet og fikk da øye på en virkelig kjekkas som jeg såg der flere ganger i uken - and still do. Jeg merket raskt at han la merke til meg også. Jeg har alltid vært litt sjenert, men etterhvert så spurte jeg han om hjelp til å stille inn diverse treningsapprat o.l, og en gang satt vi i badstua og han begynte å snakke med meg første gang. Helt siden det har vi pratet en god del når vi har suttet i badstuen, helst på hverandre når vi møtes ellers. Når jeg har suttet i badstu sammen med venninner, så ser han ikke på de engang - han ser forbi dem, ser på meg og prater med meg. En gang satt det en gjeng med lekre jenter der i bikini, og han la ikke så mye som et blikk på de engang, han pratet bare til meg og overså alt annet. Han ser mye på meg i treningsstudioet (og jeg på han naturligvis), og flere av mine venninner har observert at han ser mye på meg. Når han ser meg kommer han bort og begynner å prate, spør om det går fint med meg, hva jeg har gjort siden sist vi pratet sammen osv. Han snakker _veldig_ mye, om seg selv for det meste, og når det virker som han går tom for ting å snakke om så begynner han å fortelle meg om helt tilfeldige ting han har sett / hørt osv. Han spør mye om meg og mitt - og han kom en gang bort til meg og ga kompliment for håret mitt da jeg hadde en ny frisyre. Ellers har han vært hjemme hos meg en gang før - da jeg klarte å låse meg selv ute med datteren min så kom han og hjalp meg. Etter det har vi pratet mye både i treningsstudioet og når vi har møttes på pub. Han har tilbudt seg flere ganger å kjøre meg hjem fra puben (han drikker ikke alkohol) og den ene gangen da vi hadde allerede komt til mitt nabolag så spurte han ut av det blå om jeg ikke heller ville bli med hjem til han for han hadde noe mat han kunne varme. Etter det har jeg invitert han hjem til meg på kvelden, men han har respondert med at han er skeptisk til hva folk vil si om de ser han på besøk hos meg. Dette er en liten bygd på vadsø og ryktene går lett. Det er nemlig en viss aldersforskjell, han er 32 og jeg blir 19 - men begge er aleneforeldre, og i og med at jeg allerede nå lever et voksenliv så føler jeg ikke den aldersforskjellen mellom oss i det hele tatt når vi er sammen, da jeg er så mye mer voksen enn det andre på min alder er - og han er bittelitt mindre moden enn det de andre fleste 30åringer er. Vi møtes igrunn litt på midten. Jeg er ikke interessert i tenåringer og 20 åringer, en dag våknet jeg og fant ikke gutter på min alder eller i 20 årene tiltrekkede lenger, uansett hvor good-looking de var. Jeg blir kvalm når jeg tenker på umodne guttevalper.. Det siste året har jeg kun blitt tiltrekt av godt voksne og modne mannfolk. Jeg vet at de tidligere kjærestene til denne kjekkasen har vært kun et par år eldre enn meg, og jeg vet også at hun ene var 18 år da han var sammen med henne. Vet også at han har rotet med en venninne som er kun et år eldre enn meg, for noen år siden - og de gjorde litt av hvert (ikke sex). Hun som han har barn sammen med er like gammel som han (barnet er vel og merke 10 år gammelt).

Jeg blir helt blank av dette. Han ser meg hele tiden i øynene, smiler og snakker mye (les: snakker ekstremt mye). Han kan også virke litt nervøs i mitt nærvær.

Pga. dette får jeg veldig inntrykk av at han er interessert, men på samme tid har han ALDRI prøvd seg eller noe som helst. Ikke at jeg heller har det, men jeg har i det minste tatt intiativ der jeg har invitert han hjem til meg (to ganger). Jeg skjønner ikke - er han interessert, eller er han ikke-interessert og bare sender ekstremt feil signaler? Jeg merker at han er en litt sjenert type. Han prater mye, men når det kommer til handlinger så virker han veldig tilbaketrukken og sjenert. Jeg klarer ihvertfall ikke å engang se for meg han ta intiativ til noe som helst fysisk når det er tatt i betraktning. Jeg snakket med han senest i går da han kjørte meg hjem fra trening. Jeg sendte han en sms deretter og takket igjen for skyssen og da skrev han at 'det er ingen problem å hjelpe søte og snille jenter', og jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det? Synst han at jeg er en liten jentunge som trenger å bli hjulpet? Hehe, nei, jeg vet ikke, jeg er nok bare redd for å ikke virke som en ordentlig og voksen kvinne i hans øyner. Jeg føler meg ikke som en 18 åring med tanke på at jeg har en datter på over et år, bor for meg selv osv.

Nå skal det sies at dette mannfolket her er utrolig koselig, hyggelig, jordnær og ikke minst er han over gjennomsnittet kjekk. Jeg blir gal for har så lyst på han, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og jeg tør nesten ikke å ta noe intiativ lenger for jeg er

redd for å virke FOR interessert - også skal det sies at jeg er livredd for å bli avvist,

så at jeg har tatt intiativ tidligere og invitert han hjem, det har vært et STORT steg for meg, for jeg sliter veldig med å takle å bli avvist, pga. dårlig selvbilde. At jeg har dårlig selvbilde vises heldigvis ikke for andre, jeg er nok flinkest til å skjule det.

Videoannonse
Annonse
Gjest tronder
Skrevet

He is into you!!

Han holder igjen på grunn av aldersforskjellen mellom dere, så hvis du kan få den ut av veien så tror jeg ting begynner å rulle ganske fort.

Lykke til, selv om du nesten ikke trenger det her :D

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, for mye tekst. Gidder ikke lese engang. Vil du lage en tldr (too long, didn't read) her? F.eks "blablabablablablablabla. Tldr: han sender meldinger men sluttet når vi møttes, hva gjør jeg?."

Ikke forvent å få svar når du lager en hel novelle.....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...