PoisonIvy Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Jeg skal starte i ny jobb som daglig leder i en bedrift med 6-10 ansatte, hva kan jeg kreve i lønn? Jeg skal ha alt ansvar for daglig drift, inkl. budsjett, regnskap, bemanning osv.. Hva er vanlig lønn for denne type stilling?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Hvilke bransjer har du erfaring fra? Utdanningstype?
PoisonIvy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2011 Hvilke bransjer har du erfaring fra? Utdanningstype? 13 års erfaring fra samme bransje (siste 7 som assisterende daglig leder) Kun videregående skole, men med studieretning innenfor bransjen
PoisonIvy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2011 har du fått forespeilet noe lønn? Nei, skal i møte ang lønn i morgen
PoisonIvy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2011 Ingen som kan bidra med noen tall her?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Hei. Det kommer ann på om du har 100% stilling. Jeg hadde en lederstilling og da hadde jeg 43000 i mnd, men da hadde jeg maaaaassssse mer ansvar enn jeg egentlig skulle ha. Hadde også firmamobil og bil.
Genesis Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 kommer jo helt an på bransjen du er i! Jeg vet at butikksjefer i dagligvarebransjen ligger på 400 000-600 000 (hvis man ikker har spesielle avtaler). Disse har jo ansvar for fler ansatte enn det du vil ha. På den andre siden kan en daglig leder i et investeringsfirma med 6-10 ansatte ha godt over millionen. Så det blir fryktelig vanskelig å svare utifra det du skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå