Gjest Heloise Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Jeg er klar over at Hardware.no sitt forum sikkert er bedre enn dette ang. akkurat det jeg lurer på nå, men jeg prøver lykken her også Jeg har nettopp fått min SGS2, og vil gjerne roote den (Må gjøre dette for å fjerne kameralyden også.) Lurer på om det er noen her som har noe erfaring ang. dette, jeg er HELT grønn og vil ikke ødelegge noe Er mange år siden jeg holdt på med noe som helst liknende, så jeg er jo ensmule nervøs. Jeg fant denne linken og tenke å følge dette : Rooting Ser det ut som en OK måte og i få fall, når man har rootet, hvordan kan man evnt. resette telefonen igjen hvis man har gjort noe krøll? Gjenopprette fabrikksoppsett? Håper noen har noen hjelsomme råd til en newbie!
DBM Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg gjorde det med min HTC for ikke lenge siden, men ser ikke ut til at du kan følge samme metode med en Samsung. Jeg brukte Unrevoked, men når man går inn på den siden for å velge telefonmodell, så er ikke Samsung der. Er vel bare HTC? Ville spurt på diskusjon.no hvis jeg var deg, alternativt søkt etter en guide på youtube. Men ikke alle guidene er like gode. Endret 7. juni 2011 av DBM
Gjest Heloise Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Jeg driver og plager de på Hardware om det nå, jeg har greid å roote den men aner ikek hva jeg gjør videre. Kommandoene feks. hvor i huleste skal de Jeg føler meg dum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå