Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 17 som ikke har blitt velsignet med bra hud. Jeg har sliti med kviser siden jeg var 11, men da var de for det meste på panna. De gikk bort heldigvis, men da jeg ble 14-15 begynte jeg å få de på kinnene der jeg har det litt tørt. Selvom jeg ikke pirker på disse så blir de arr. Utrolig irriterende !!!

Her har dere et bilde av hvordan disse arra ser ut ( høyre kinn)

post-37809-0-96811200-1307461503_thumb.j

Jeg har hatt disse i mer enn et år, vil bli kvitt de. Har brukt sitron saft som gjorde at huden ble rød, bruker aloe vera nå, men tror ikke det vil funke.

Å ta laser for å få disse vekk er det siste jeg ønsker, men hvis jeg ikke kan få råd om krem, hjemmeoppkrift som garantert vil funke så må jeg ta laser når jeg blir 18. Jeg kan ikke ha disse i en evighet, så vær så snill hjelp meg. Ikke gi meg råd om en krem du ikke er sikker på om vil funke eller ikke.

Hvis laser er et alternativ så må det være i Porsgrunn eller Skien.. Hvor mye vil det koste eventuelt ??

Vil helst prøve en krem som funker føre jeg tar en rask beslutning om laser.

Tuuusen takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det mangler blide.. :)

Jeg anbefaler forresten IKKE å gni med sitron, det er syre som kan gjøre arrene enda verre, det irriterer huden. Greit nok at det irriterer kvisa til å forsvinne, men det kommer på huden rundt så er det ikke spesielt bra. Det kan også bleke arr til å bli lysere og tydeligere på noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...