Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så mye man får gjort med akkuratt det, jeg ville nok ikke sydd innslittene så langt opp om jeg sø det i fløyel.

AnonymBruker
Skrevet

Vet jeg ikke hvordan du har sydd, men for å få finest mulig snitt, bør man starte yttereste på snittet - altså der det er bredest. Når man kommer mot endepunktet er det viktig at avsluttningen ikke blir for krapp.Den siste cm eller så, bør man sy nesten helt i katen av bretten. Husk - IKKE sy tilbake for å feste tråden, sy heller et par sting uten for stoffstykk.

På denne linken forklarer en dame hvordan man kan sikre det yttereste punktet litt ekstra, siden man ikke fester tråden.Min lenke

Til slutt - damp og press snitt ditt inn mot midten for å få en glatt snitt.

Skrevet

Vet jeg ikke hvordan du har sydd, men for å få finest mulig snitt, bør man starte yttereste på snittet - altså der det er bredest. Når man kommer mot endepunktet er det viktig at avsluttningen ikke blir for krapp.Den siste cm eller så, bør man sy nesten helt i katen av bretten. Husk - IKKE sy tilbake for å feste tråden, sy heller et par sting uten for stoffstykk.

På denne linken forklarer en dame hvordan man kan sikre det yttereste punktet litt ekstra, siden man ikke fester tråden.Min lenke

Til slutt - damp og press snitt ditt inn mot midten for å få en glatt snitt.

Takk! Det hjalp å sy de lenger ut mot kanten et stykke på slutten, nå ser det ganske så bra ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...