Tussilago_2 Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Hei Jeg er coop medlem og ser at det som regel ligger tilbudskuponger ved kassen. Noen som vet hvordan dette fungerer??? Er det noen minimum sum man skal handle for å få lappen eller??? (Er ikke så glad i å spørre om ting, der jeg kan føle meg som gjerrig. - men liker samtidig gode tilbud...)
Bloodflowers Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Den som sitter i kassa skal egentlig spørre deg om du vil ha med deg en slik kupong, når h*n ser at du er medlem (altså når du bruker ditt medlemskort). Men noen ganger glemmer vi å spørre. Det er ikke noe problem om du spør om du kan få med deg en
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Takk, da skal jeg spørre neste gang det er tilbud på noe jeg bruker... 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Når det ligger åpent og lett tilgjengelig så trenger man jo ikke å spørre. Det er bare å ta med seg en kupong. Hadde de vært reservert for noen spesielle så hadde de vel ligget på et utilgjengelig sted?
Tussilago_2 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2011 i min butikk ligger de bak en "glassvegg" ved kassen, så om jeg skal få tak i den må jeg strekke meg over mot kassa og om jeg gjør det uten å spørre, vil nok folk tro jeg prøvde å rane dem mer enn å ta en kupong...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå