Gjest Icido Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har lyst til å gå ned circa 2-3 kg. Trener noen ganger i uken, men ikke kjempehardt, rundt en halvtime hver gang (f.eks. jogger 5 km eller trener litt styrke). Men hvis jeg i tillegg kutter ned på kaloriene litt og går ned 3 kg, kommer jeg til å få slapp hud da? Er livredd for å få det! Bør jeg trene mer for å unngå det?
Gjest NozMonster Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 jeg er et levende eksempel på at man får slapp hud men av 3 kg? DET tviler jeg på! jaffal om du går med 3 kg PGA treningen. da strammer du deg selv opp i samma sleng vettu
Gjest Icido Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Men jeg trener jo ikke så veldig mye, tenkte mer å gå ned i vekt pga kaloriunderskudd. Er redd jeg må trene mer for å unngå slapp hud? :/
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Da får du garantert slapt skinn. Når du trener så går du ned sakte, samtidig som huden strammer seg rundt kommende muskler. Når du bare går ned pga kaloriunderskudd så vil du rase ned i forhold til det å trene det vekk. Huden henger ikke med, bokstavlig talt, og vil henge ned
Gjest NozMonster Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 hvis det bare er snakk om 3 kg, så kommer ikke huden til å bli slapp. Den er ufattlig utrolig, nesten utenkelig elastisk. Men nå vet ikke jeg hvor mange år du er da.... er du 65, så blir jo huden riktignok litt mere slapp! men jeg ser for meg at du er en ung pike, så det årdner seg nok skarru se
Gjest Icido Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Ææh, da får jeg trene mer da.. tar ikke sjangsen på å få slapp hud... Dessuten er det jo finere med litt muskler i stedet for å være bare slank
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 Jeeses - get a life. Slapp hud av å gå ned 3 kilo? Du vet vet at du ikke mister ALLE de 3 kiloene på ett sted??? Dere som er under 14 bør passe på og ikke slanke dere og overdrive... 1
Gjest Icido Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har ganske stram hud fra før av og vil gjerne fortsette å ha stram hud, så det er ikke så dumt at jeg spør om dette. Hva mener du ett sted, jeg skal selvfølgelig gå ned overalt på kroppen ikke bare ett sted? Jeez.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #9 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har ganske stram hud fra før av og vil gjerne fortsette å ha stram hud, så det er ikke så dumt at jeg spør om dette. Hva mener du ett sted, jeg skal selvfølgelig gå ned overalt på kroppen ikke bare ett sted? Jeez.Du kan ikke bestemme hvor kroppen skal miste fett. Det bestemmer kroppen din selv. Antagelig er du et ungt menneske som spør om dette, og nei du får ikke hengehud av å gå ned tre kilo. 1
Gjest Icido Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Når du skriver ting som "jeess get a life" og slikt (ting jeg sa som 14åring) blir du ikke tatt veldig seriøst AnonymBruker Hva har det å si om jeg er ung uansett, er vel samme hva alderen min er når det jeg lurer på er om man får slapp hud av slanking av noen få kilo? Du er antageligvis ganske gammel selv, regner jeg med, siden du snakker så nedlatende om meg bare fordi jeg er ungere enn deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå