Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Jensens biffhus (Aker Brygge) eller Friday`s(Thanks god it`s friday`s?? Noen som har prøvd maten der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg liker Fridays kjempegodt. uformelt og god amerikansk "hjemmelaget" mat. Og utroolig gode drinker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Fridays har jeg prøvd... opptil flere ganger... Stedet har typisk amerikansk mat: forskjellige wraps( kylling/biff i "lefse"), hamburgere i forskjellige formater, sandwicher..., og for ikke å glemme "potatoskins" !!! ..nam.nam.. Halvstekte poteter med ost på...nam..nam.. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg liker Fridays kjempegodt. uformelt og god amerikansk "hjemmelaget" mat. Og utroolig gode drinker! Enig. Upretensiøst kjøkken og hyggelig personale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Jensens biffhus er en liten plass, men veldig koslig der og god mat! Anbefales. På Fridays er hamburgeren god + den derre strawberry daquri saken mmm Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Glemte forresten å si at man må bestille bord på Jensens biffhus grunnet få plasser hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 12. november 2003 #7 Del Skrevet 12. november 2003 Kjempekoselig lokale og veldig god mat på Jensens biffhus ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Bare for å slenge meg på, så er det glimrende service også, på Jensens biffhus. Også når man har noe å klage på! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 Friday's har gode drinker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 Liker meg på Friday's. Har kjempegode burgere og de er veldig flinke til å lage drinker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. november 2003 #11 Del Skrevet 13. november 2003 TGI Friday har veeldig god mat, utrolig gode desserter, og enda bedre drinker :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 13. november 2003 #12 Del Skrevet 13. november 2003 Da min kjære og jeg var på Jensens biffhus sist var det skikkelig dårlig service, på Fridays derimot er de alltid hyggelige og observante. Men matmessig så synes jeg begge stedene har god mat. Liker derimot Big Horn Steak House bedre enn Jensens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. november 2003 #13 Del Skrevet 13. november 2003 Og jeg synes det er glimrende med gratis påfyll av brus. Jeg drikker alltid mye til maten, og det er deilig at man hele tiden har noe i glasset! Og det er det jo på Fridays. (sikkert mange andre steder også, men en positiv ting til med TGI) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devi Skrevet 14. november 2003 #14 Del Skrevet 14. november 2003 Friday's har gode drinker! Oh yeah! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. november 2003 #15 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg liker Fridays kjempegodt. uformelt og god amerikansk "hjemmelaget" mat. Og utroolig gode drinker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 17. november 2003 #16 Del Skrevet 17. november 2003 Begge er ok spør du meg. Det er litt mer fart på Fridays da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. november 2003 #17 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har litt angst mot TGIF. Sist jeg var der, bestilte jeg en hamburger. Den var nesten ikke stekt! :o Da tenkte jeg.. ok.. Hvis de serverer hamburgere lite stekt, så burde de i allefall spørre hvor godt stekt jeg ville ha den.(jeg er personen som steker biffen i hjel pga angst for å spise blod ) Jeg leverte den inn igjen. Fikk TOM tilbud om ny hamburger, men jeg sa det var greit.. så lenge jeg fikk den igjen GODT(!) stekt.. Fikk den igjen.. og den var fortsatt RÅ i midten.. Da spiste jeg og gikk.. notat til seg selv; Spis noe annet enn hamburgere på TGIF! Servicen var helt topp den! Jensen.. tja. De har god kylling der! :D (Spiser heller kylling enn biff..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå