Gå til innhold

Har noen spist her?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Eline ikke pålogget

Jensens biffhus (Aker Brygge) eller Friday`s(Thanks god it`s friday`s??

Noen som har prøvd maten der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fridays har jeg prøvd... opptil flere ganger... :wink:

Stedet har typisk amerikansk mat:

forskjellige wraps( kylling/biff i "lefse"),

hamburgere i forskjellige formater,

sandwicher...,

og for ikke å glemme "potatoskins" !!! ..nam.nam.. Halvstekte poteter med ost på...nam..nam.. :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Fridays kjempegodt. uformelt og god amerikansk "hjemmelaget" mat. Og utroolig gode drinker!

Enig. Upretensiøst kjøkken og hyggelig personale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jensens biffhus er en liten plass, men veldig koslig der og god mat! Anbefales.

På Fridays er hamburgeren god + den derre strawberry daquri saken mmm :ler:

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å slenge meg på, så er det glimrende service også, på Jensens biffhus. Også når man har noe å klage på! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min kjære og jeg var på Jensens biffhus sist var det skikkelig dårlig service, på Fridays derimot er de alltid hyggelige og observante. Men matmessig så synes jeg begge stedene har god mat. Liker derimot Big Horn Steak House bedre enn Jensens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det er glimrende med gratis påfyll av brus. Jeg drikker alltid mye til maten, og det er deilig at man hele tiden har noe i glasset! Og det er det jo på Fridays. (sikkert mange andre steder også, men en positiv ting til med TGI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har litt angst mot TGIF. Sist jeg var der, bestilte jeg en hamburger. Den var nesten ikke stekt! :o

Da tenkte jeg.. ok.. Hvis de serverer hamburgere lite stekt, så burde de i allefall spørre hvor godt stekt jeg ville ha den.(jeg er personen som steker biffen i hjel pga angst for å spise blod :roll: )

Jeg leverte den inn igjen. Fikk TOM tilbud om ny hamburger, men jeg sa det var greit.. så lenge jeg fikk den igjen GODT(!) stekt.. Fikk den igjen.. og den var fortsatt RÅ i midten.. Da spiste jeg og gikk.. notat til seg selv; Spis noe annet enn hamburgere på TGIF!

Servicen var helt topp den!

Jensen.. tja. De har god kylling der! :D (Spiser heller kylling enn biff..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...