Jumpforjoy Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 (endret) Muligens et litt søkt spørsmål, men andre som opplever at sjampoen oser et eller annet som virkelig svir i nesa? Typ sånn som salmiakk og klor virkelig kan svi i nesa om man lukter på det litt for nære. Jeg sliter spesielt med å få balsamert håret lenge nok (3-5 min står det på flaska), for etter en kort stund er dusjen liksom fylt opp av denne lukta som svir i nesa, og jeg sliter litt med å skulle puste inn lukta. Jeg har i et halvt år eller så brukt sjampo og balsam fra merket Matrix, og jeg har holdt ut med stanken liksom. I dag testa jeg nytt merke, et som heter Nak. Det var så forferdelig at jeg måtte åpne dusjdøra for å kunne puste, haha. Så det skal jeg definitivt ikke bruke igjen. Så, da lurer jeg på om noen har noe lure tanker om hva som kan være årsaken, og hvordan jeg eventuelt kan unngå den? Jeg foretrekker å bruke frisørmerker, og har ikke råd til å teste ut ørten forskjellige. Edit: jeg har ingen kjente allergier eller noen sykdom eller noe. Endret 7. juni 2011 av Jumpforjoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå