Gå til innhold

Kan det ikke bare begynne tordne da?!

FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Flere som merker været på kroppen?

Sliter med veldig hodepine og press i skolten når været skifter og spesielt når det er ekstremt trykk i været som det er idag! Venter og lengter etter torden og lyn slik at presset blir borte! :regn: (selvom jeg er litt redd for uvær..)

:tannverk: <---meg med hue i fatle

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg venter også på det, at himmelen bare skal få en DIGER orgasme og utløse all spenning :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ det hadde vært deilig nå! Pangpangpangpang og hodet mitt blir friskt igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hallelulja, you're preaching to the choir sister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nei! her høljer det ned, men jeg vil ha bråk!! I like STORM and lightning, heavy metal thunder! :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle vært i kristiansandsområdet i forgårs! Da fikk himmelen seriemultiultraorgasmer fra 7 om morgenen til 4-5 tiden! Litt skummelt å bo på toppen av et fjell da, men det var ganske gøy også å sitte på verandaen under teppet med en røyk og høre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, nå har det vært sånn i flere dager! Har sånn trykk i hodet at jeg holder på å bli sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også blir man så himla svett! Gikk en rask tur og handla fort og gæli og når jeg skulle betale så det ut som jeg hadde dusja! Følte meg så fresh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Flere som merker været på kroppen?

Sliter med veldig hodepine og press i skolten når været skifter og spesielt når det er ekstremt trykk i været som det er idag! Venter og lengter etter torden og lyn slik at presset blir borte! :regn: (selvom jeg er litt redd for uvær..)

:tannverk: <---meg med hue i fatle

Det føles ofte tungt og trykkende i forbindelse med lynutladninger og torden, men lufttrykket er lavt og da er man litt lettere enn om det er høytrykk.

Varmt er det gjerne og og varm luft er jo lettere enn kaldere.

Skulle f.eks 10 000 meter skøyter gåes i Vikingeskipet med ett kraftig tordenvær like over ville det være mye lettere å sette verdensrekord.

Under OL i 1994 var det solid høytrykk under hele lekene, derfor var Johan Olav Koss`verdensrekorder så imponerende, som forventet var det ingen av de andre løperne som var nær sine personlige rekorder.

Endret av Elanio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...