Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Noen som har erfaringer med selskaper/brylluper på Skullerudstua? Eller andre markastuer?
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Tenkte særlig på priser. Noen som vet hva det koster på Skullerudstua?
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #3 Skrevet 13. november 2003 Det er ikke billig iallefall.... :blunke: Du får ringe og høre. De har ihverfall nydelige lokaler.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Jeg hadde bryllupet mitt på Skullerudstua og kan ikke få fullrost det nok ! Vi hadde rett og slett en uforglemmelig kveld hvor rammen var helt perfekt. Vi fylte kvelden slik vi ønsket det og har bare fått gode tilbakemeldinger. Når det gjelder pris , lå de langt under steder som f.eks Østmarkssetra, Mastemtyr Hotel og diverse andre. Noe som taler for Skullerudstua er at du har hele stua for deg selv..... Kan på det varmeste anbefale å feire bryllupet sitt der !
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 Jeg glemte et par ting.. Vi hadde 92 gjester og ca 56 til middag. Betalte 67.000,- for hele festen , det vil si fordrink, 3 retters middag med vin , kaffe avec til alle 92, frukt og fri bar. Nå gikk det ikke så veldig mye alkohol i baren i vårt bryllup ,men de har forskjellige opplegg slik at du eventuellt kan begrense det .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå