Perelandra Skrevet 7. juni 2011 #1 Del Skrevet 7. juni 2011 For tida driver jeg med en skikkelig opprydding. Jeg har kvitta meg med mye, både skrot og saker som kan komme til nytte av andre. Har nylig levert flere kasser til Fretex som inneholder blant annet bøker, servise og andre kjøkkenting, duker og diverse nips. Men jeg har også noen elektriske produkter jeg vil kvitte meg med, og det tar de ikke i mot på den lokale Fretex-butikken. Jeg har en elektrisk wok, en brødrister, en vannkoker og en kaffetrakter som jeg ikke bruker. De er alle lite brukt, og jeg har fått noe av det i gave uten å trenge det. Jeg har liten plass så jeg vil gjerne bli kvitt tingene samtidig som det er dumt å kaste fullt brukbare produkter. En annen mulighet er å selge eller gi bort sakene på FINN, men jeg synes det er enklere å gi det bort til en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 7. juni 2011 #2 Del Skrevet 7. juni 2011 Det ligger en bruktbutikk på rælingen som tar imot slike ting.. Skal finne nummeret til deg jeg! Aktivum Rælingen AS Øvre Rælingsveg 176 2008 Fjerdingby Tlf: 64801030 Email: [email protected] 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2011 Tusen takk! Rælingen er ikke så langt unna der jeg bor, så det passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 7. juni 2011 #4 Del Skrevet 7. juni 2011 De er forresten åpne bare tre dager i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg fant hjemmesiden deres: Aktivum Rælingen AS. Der står også åpningstidene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå