AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #21 Skrevet 8. juni 2011 Får jo ikke åpnet websiden joo Men jeg skjønte ikke helt når man skulle begynne på "avslutningen" som noen over her nevnte, er det rett før du kommer det da eller? Man kommer forhåpentligvis flere ganger eller får en "sammensydd" orgasme i de 15 minuttene man skal stimuleres. For meg tok det rundt 7 min. før det skjedde noe, men for andre her tok det 2. Avslutningen skal gjøres etter 15 minutter, da har man allerede vært i en/flere orgasmer allerede, men ved å avslutte får man "gjort seg ferdig". Jeg som ikke fikk avslutningen var gal etter mer i hele går kveld 1
Xaphan Skrevet 8. juni 2011 #23 Skrevet 8. juni 2011 Jeg syns dette er litt vanskelig å forstå jeg Eller kanskje det bare er meg som innbiller meg at det er vanskeligere enn det egentlig er. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #24 Skrevet 8. juni 2011 Jeg syns dette er litt vanskelig å forstå jeg Eller kanskje det bare er meg som innbiller meg at det er vanskeligere enn det egentlig er. Er nok lettere enn du tror, hvis man kutter bort fiksfakseriet og står igjen med det som skall skje på det faktiske triggerpunktet skal det være mulig å forsøke seg fram. Jeg tror resten av forklaringene er hjelp til å gjøre det beste ut av det. Kanskje det er vanskeligere å gjøre det på seg selv, jeg vet ikke, men skulle jeg gjort det uten kjæresten ville jeg nok tatt i bruk et speil
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #25 Skrevet 8. juni 2011 Det funket!! Orket riktignok ikke å holde på i 15 minutter, holdt med 8 min for min del. Men så kult, og merkelig! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #26 Skrevet 8. juni 2011 Er nok lettere enn du tror, hvis man kutter bort fiksfakseriet og står igjen med det som skall skje på det faktiske triggerpunktet skal det være mulig å forsøke seg fram. Jeg tror resten av forklaringene er hjelp til å gjøre det beste ut av det. Kanskje det er vanskeligere å gjøre det på seg selv, jeg vet ikke, men skulle jeg gjort det uten kjæresten ville jeg nok tatt i bruk et speil Usj fikk spasmer av min egen "skall". Mener selvfølgelig skal.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 10. juni 2011 #27 Skrevet 10. juni 2011 Jeg er multiorgasmisk gutt og ved å stimulere g-punktet mitt og når jeg lar orgasmene komme uten sprut, kan jeg få nesten sammenhengende orgasme i 15 minutter, det er lissom mange orgasmer etterhverandre uten stans i mellom, det er sinnsykt digg å bør testes:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå