AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 http://www.cosmopolitan.com/sex-love/tips-moves/fifteen-minute-orgasm-four-hour-body-book Interessant at det finnes et bestemt punkt rett ved klitoris som skal gi en helt ny opplevelse.. Har noen vært borti dette før (bokstaveig talt)? 2
FantasDick Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Hadde ikke hørt om dette før, men ble inspirert nok til å prøve! Prøvde riktignok alene, da mannen ikke er hjemme fra jobb enda. Det var friggin awesome!! Tok ikke lang tid å finne den rette plassen, kjente det med engang jeg traff "rett". Fikk fort følelsen av å være "på vei" og så eskalerte det i løpet av ett minutt eller to. Jeg klarte ikke holde på så lenge (det var nesten for mye, litt ekkelt), men jeg "kom" i noen minutter. Merkelige greier - sammenhengende orgasme, men den var mer jevn og "rolig" framfor eksplosiv og superintens som de pleier å være. Er helt rystet enda. Anbefaler alle å prøve! 2
LovelyMonroe Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Hadde ikke hørt om dette før, men ble inspirert nok til å prøve! Prøvde riktignok alene, da mannen ikke er hjemme fra jobb enda. Det var friggin awesome!! Tok ikke lang tid å finne den rette plassen, kjente det med engang jeg traff "rett". Fikk fort følelsen av å være "på vei" og så eskalerte det i løpet av ett minutt eller to. Jeg klarte ikke holde på så lenge (det var nesten for mye, litt ekkelt), men jeg "kom" i noen minutter. Merkelige greier - sammenhengende orgasme, men den var mer jevn og "rolig" framfor eksplosiv og superintens som de pleier å være. Er helt rystet enda. Anbefaler alle å prøve! Stilig! Kan du forklare hva du gjorde egentlig, forstod virkelig ikke den beskrivelsen på den siden... altså alene, som du gjorde 1
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 Flere jenter som kan prøve ut denne måten og kanskje legge ved en liten forklaring til oss andre, for guiden på siden var vanskelig å tolke 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Åh, ja, jeg vet akkurat hvilket punkt det blir referert til!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 TS her, har nå prøvd med kjæresten min - og det funker!!!! Haha, jeg må le. Han satt og gliste i 30 minutter oppslukt av sine egne håndferdigheter, jeg sørget for at sengetøyet må skiftes ut før det blir leggetid. Det med sittestillingen tror jeg egentlig ikke har så mye å si, det er mest for at han skal komme til, tror jeg. Vi endret litt på den som det passet oss. For jentas del er det viktigst at stillingen er slik at hun er på rygg og at bekkenet presses opp. Hovedpoenget for den som tilfredsstiller er at h*n må sitte sånn at h*n får skyvd tilbake klitorishetten og brukt en finger på samme hånd til å gjøre metronombevegelsen på kl 13-punktet. Den andre hånden skulle under og hvile ved skjedeåpningen for at han skulle kjenne når jeg kom, og kanskje jeg hadde kjent prgasmen(e) enda litt bedre. Han fikk ikke til å multitaske, men jeg vil si det var en suksess likevel. Det beste tipper jeg er sistepunktet på lista jeg glemte å fortelle kjæresten min om, avslutningen, hvor han skal bruke hendene som om han utførte gjenopplivning, bare at nederste håndbak gnir klitoris i en sirkulær bevegelse med aksent oppover mot navlen. Kjente at den biten manglet - men kun fordi jeg nærmest skrek etter å få et endelig fyrverkeri av en orgasme helt til slutt. Forestill dere punktet i en orgasme RETT etter at man akkurat har kommet over kanten, ikke lenger. Det er der man er så lenge partneren din gidder å holde på. Puh. 1
anonym12 Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 Kan noen forklare meg hvordan dette gjøres? Jeg forstod ikke så godt linken.. Hva gjøres og hvor. på kl 13-punktet. ??
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 Kan noen forklare meg hvordan dette gjøres? Jeg forstod ikke så godt linken.. Hva gjøres og hvor. på kl 13-punktet. ?? Langefingertuppen (nyklipt negl) brukes til å lage ørsmå, fjærlette metronombevegelser over punktet som er på kl. ett hvis du ser for deg klitoris og helt nærmeste omkrets som en klokke hvor 12-tallet er opp (navlen). Samme rytmiske bevegelse brukes i 2-3 min. av gangen før hastigheten senkes eller økes.
anonym12 Skrevet 7. juni 2011 #10 Skrevet 7. juni 2011 Langefingertuppen (nyklipt negl) brukes til å lage ørsmå, fjærlette metronombevegelser over punktet som er på kl. ett hvis du ser for deg klitoris og helt nærmeste omkrets som en klokke hvor 12-tallet er opp (navlen). Samme rytmiske bevegelse brukes i 2-3 min. av gangen før hastigheten senkes eller økes. Takk! dette skal prøves
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #11 Skrevet 7. juni 2011 Er kl 13-punktet på klitoris eller utenfor?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #12 Skrevet 8. juni 2011 Er kl 13-punktet på klitoris eller utenfor? Rett ved siden av, så det blir vel utenfor sånn sett
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Jøss. Orgasmejagerene går jammen glipp av mye. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #15 Skrevet 8. juni 2011 Kan ikke noen forklare/oversette teksten??? Jeg forsto ikke helt.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #16 Skrevet 8. juni 2011 Kan ikke noen forklare/oversette teksten??? Jeg forsto ikke helt.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #18 Skrevet 8. juni 2011 hva er metronombevegelser? Tenk deg en sekundviser som tikker frem og tilbake. Eller som denne smileyen gjør:
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #20 Skrevet 8. juni 2011 Får jo ikke åpnet websiden joo Men jeg skjønte ikke helt når man skulle begynne på "avslutningen" som noen over her nevnte, er det rett før du kommer det da eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå