Miss I.W. Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Hva bruker småbarna deres på bena i barnehagen på sikkelig varme dager? Jeg finner ikke sandaler med hel hæl og lukket tå til snuppa på 16 måneder, som jeg synes jeg kan sende henne avgårde i barnehagen med. Hjemme kan jeg passe på henne selv og hun kan barfot og i andre lette sko, men i barnehagen synes jeg hun skal ha både støtte og beskyttelse, så både vanlige sandaler og tynne stoffsko er liksom utelukket. Hun har gode, stødige sko i skinn fra et bra merke. De er ikke så tykke, men blir litt klamme på varme dager, men jeg lurer nesten på å bruke de i sommer. Har du konkrete kjøpetips tar jeg gjerne imot det! Ellos har mange fine sandaler fra Kavat, men de er så utplukket i størrelsene.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 På Eurosko har jeg funnet Ecco sandaler både med "åpen tå" og lukket. Begge har hel hæl. Det første paret jeg kjøpte da han begynte å gå (ca 12 mnd) var lukket tå, men de han har nå er åpne (19 mnd).
SummerJoy Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Ja, de er utplukket på Ellos, men Brandos.no har masse Kavatsandaler Nå har det enda ikke vært noe supervarmt her, men rosa skinnsandaler med pustefunksjon, lukket hæl og tåparti fra Kavat står klar til bruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå