Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tittelen hinter til så er jeg misfornøyd med kundeservicen deres, noe til de grader. Jeg meldte flytting den 24, og fikk bekreftelse den 25 fra [email protected]

Det fulgte med brukernavn og passord, som jeg kunne bruke på http://interesser.posten.no , men å logge meg inn? Neida, får bare beskjed om at det har skjedd en feil, og jeg prøver å kontakte kundeservice via mail. Skriver detaljert hva som er problemet, men til tross for det så får jeg et svar fra en idiot som svarer "Takk for din henvendelse

Det er litt uklart for oss akkurat hvor du prøver å logge deg inn, kan du

utdype dette litt mer?"

Jeg har jo skrevet det, tenker jeg, at det går an, orker ikke det en gang til, så jeg ringer kundeservice. Snakker med en dame, som ikke helt skjønner bæret, og så sier hun, kanskje du skal sende mail til preferansedatabase sin epost?

Joda, jeg gjør det, men tror du jeg blir noe klokere av det? "Hei, Takk for henvendelsen.

Du får dessverre ikke logge den inn til Mine interesser.

Hvilken informasjon vil du vite?

Med vennlig hilsen

Flyttehjelpen

Er det mulig? Nå har jeg skrevet to ganger hva problemet er, trenger man ikke noen form for kunnskaper, eller IQ når man jobber i posten? Jeg nøyaktig hva problemet mitt var, og at jeg lurte på hvorfor det skjedde, og om det var mulig å få ordnet det.

Etter det har jeg prøvd å kontakte [email protected] igjen, men til tross for at jeg har ventet i over 6 dager, så har jeg ikke fått svar på en eneste mail, jeg har sendt 3.

Og nå er jeg forkjølet, så å ringe dem orker jeg ikke, men jeg fikk min mor til å ringe dem. Hun som jobbet på kundeservice "prøvde å hjelpe, men fant ikke noen side som het interesser.posten.no", ifølge min mor så prøvde hun å komme seg på en slik side, men den eksisterte ikke?

BS! Jeg begynner å lure på om posten rett og slett ikke vil innrømme at noe er galt, for den siden eksisterer, jeg var på den for 1 minutt siden, så å påstå at den ikke eksisterer er direkte latterlige. Moren min skulle ringe opp til dem igjen, og prøve å få en annen på tråden, men jeg vil vite hva jeg kan gjøre, for jeg er så fly forbannet. True med forbrukerrådet? Jeg vil gjerne ha tilgang til "mine interesser", og når de bare kommer med "den siden finnes ikke" ol. på tlf og nekter å svare meg på epost, så kan da umulig det være lov.

Jeg skal komme tilbake med mer oppdatering når moren min ringer tilbake til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...