Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Hei Er du mye på Hawaii eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Hei!! Endelig en personlig melding til meg og! :D Nei, jeg er nok ikke mye på Hawaii... Har aldri vært der. Hadde du tenkt å spandere en tur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 Være med jeg å.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Være med jeg å.. "Ja kom, alle sammen, bli med"... Når drar vi??? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Er det bare på Hawaii de drikker Piñacolada? Jeg vil også være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 17. november 2003 #6 Del Skrevet 17. november 2003 Er det bare på Hawaii de drikker Piñacolada? Jeg vil også være med! Jaaa, så kan vi synge "I'm a bluebird, I'm a bluebird, I'm a bluebird, yeah, yeah, yeah!" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg og være meeeeed............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 .. melder meg på jeg også... Vil vekk fra sneen :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 Hurra!! Jo fler, jo bedre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. november 2003 #10 Del Skrevet 18. november 2003 Ok, jeg bestiller turen jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #11 Del Skrevet 18. november 2003 Ok' date=' jeg bestiller turen jeg da.... [/quote'] Spanderer du også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 18. november 2003 #12 Del Skrevet 18. november 2003 Beklager. Har blitt ei fattigræv uten like etter at jeg flyttet ifra Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #13 Del Skrevet 19. november 2003 Har du forlatt Andreas?? Og han som var så kjekk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2003 #14 Del Skrevet 19. november 2003 Har du forlatt Andreas?? Og han som var så kjekk....... Du kjenner ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #15 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, du snakker selvsagt om kjekkas-svensken fra Ungkaren. Ingen over, ingen ved siden, og bare det beste er godt nok for vår alles kjære ss. Så hvilken kjendis skal du hive deg over nå? George Clooney....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2003 #16 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, du snakker selvsagt om kjekkas-svensken fra Ungkaren. Ingen over, ingen ved siden, og bare det beste er godt nok for vår alles kjære ss. Så hvilken kjendis skal du hive deg over nå? George Clooney....?? ikke like presis den Andreas nei.' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå