Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har farget håret mitt mange ganger, nå for tiden har jeg stripet lyse striper i håret. Men i går, da jeg fikk lyst til å bli enda blondere, farget jeg det helt selv og resultatet ble orange!!! Jeg ser IKKE bra ut.

Det jeg lurer på. Jeg har veldig skadet hår etter mye retting, føning og greing. Var hos frisøren en gang og hun sa nei til bleking av håret fordi hun var redd det skulle dette av. Når det er sagt, kan man ikke se det så godt at det er skadet, det er fyldig og greit forsåvidt.

MEN, hvor lenge må jeg vente før jeg kan gå til frisøren å fikse det igjen? Farget det som sagt i går, men pga at det er skadet, hvor lenge synes du jeg bør vente med å farge det om? Jeg tror muligens jeg må vente i en til to uker... glad for alle tilbakemeldinger! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør vente så lenge du holder ut. Altså så lenge risikoen for at håret faller av er mer skremmende enn oransje hår.

1-2 uker høres passende ut for meg :) Kanskje helst 3...

Personlig ville jeg farget med en mild hårfarge i min naturlige farge og latt håret gro ut.

AnonymBruker
Skrevet

He he, akkurat hjemme fra frisøren med et lignende problem... ;) Hennes råd for mitt hår var å kjøpe en lilla sjampo som skulle hjelpe det oransje/gule ut av håret. Dette var det som ifølge henne ville gi meg det beste resultatet på sikt... :) Lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for svar! Den lilla sjampoen, vet du hva den heter? Tror jeg tar deres råd om å vente et par uker :)

Skrevet

ja lillashampoo er lurt!

Eller så kan du farge over med en askeblond farge, da pleier gulfargen å bli borte :)

Skrevet

Finnes mange sjampoer med lilla pigment i.

En jeg kommer på i farten er Define Pure Blonde Shampo.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler IKKE define!Kjøp et ordentlig frisørmerke. De fleste har lillasjampo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...