Gå til innhold

Holde mens han tisser

Fremhevede innlegg

Gjest Snowflake
Skrevet

Har oppdaget noe som jeg har stor glede av. Det er ganske kult å holde utstyret hans når han tisser. Ganske krevende å styre strålen riktig, spesielt hvis han blir litt opphisset og den begynner å bli stiv.

Bare prøv, og der skjønner poenget :enig_animasjon:

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Har ingen facsinasjon for å holde i vannslangen når han tisser nei, men liker du det så hvorfor ikke.

Hvis du får lov....

Skrevet

Vel.....skal innrømme at jeg har prøvd....for lenge siden...i et annet liv...og husker at jeg syns det var kjempemorsomt å styre strålen, som på en annen hageslange. Vi var utendørs sommerstid, vel å merke..... :briller:

Skrevet

Så flott at dere er så hjelpsomme da,hjelper folk som ikke har det så lett her i livet :sjarmor: keep up the good work! :hoho::hoho:

Skrevet

Heldig dere som har en mann som lar dere få lov.

Min klarer ikke å tisse med mindre jeg befinner meg i et annet rom med døren godt igjen... :roll:

Skrevet

Jeg får heller ikke lov.. men vi sier på tøys noen ganger han skal tisse; "vil du bli med og holde den eller??"

Skrevet

jei holder den noen ganger mens han tisser og flirer men han får riste den selv :P

Skrevet

Hm, har aldri prøvd jeg. Men må kanskje spør en dag? Alt må testes..

Skrevet

Greit med litt hjelp, jeg får ikke lov av legen å löfte tungt..

:ler:

Skrevet

:klø: Det har aldri slått meg at det skulle være spesielt artig. Gjør det jo liksom selv noen ganger om dagen. Men for all del, man stiller seg jo til disposisjon hvis ei skulle ha lyst :wink:

Skrevet
Han holder alltid min... :sprettoy:

:hoho:

Hihi, har ikke prøvd det nei.

Kanskje jeg skulle spørre sambo når han kommer hjem ?

Om han trenger litt hjelp lissom ? :ler:

:Knegg:

Skrevet

Tror nok LD-mannen foretrekker å tisse alene, og det synes jeg er heeeelt OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...