Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man man svar på om man er kommet inn på skole?

Jeg har ikke søkt, kan jeg kontakte inntakskontoret eller de forskjellige skolene og høre om det er noen plasser til overs?

Tusen takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har inntakskontoret sagt?

AnonymBruker
Skrevet

Det aner jeg ikke. Tenkte å høre hvilken erfaringer folk har først. Og jeg har prøvd å lese litt på nettet men var ikke så enkelt på telefonen. Hi.

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok vente til de har fordelt plassene til de som har søkt, og har de ledig plass etter det, er det mulig at du kan få plass. Men tviler på at du får en plass nå, før de andre har fått tildelt plass. Tror de fleste får vite det i slutten av juli en gang, men det er bare førsteopptaket, deretter kommer andreopptaket i august og tredjeopptaket rett før skolestart. Derfor må du sikkert vente til skolene begynner, men jeg ville heller valgt å ta en telefon til inntakskontoret, for de sitter med all den informasjonen du behøver

AnonymBruker
Skrevet

Det aner jeg ikke. Tenkte å høre hvilken erfaringer folk har først. Og jeg har prøvd å lese litt på nettet men var ikke så enkelt på telefonen. Hi.

Da villle jeg ringt dem og spurt.

Jeg vet at første opptaket er 11.07.2011. Vet ikke når andre og tredje er. (Jeg har selv søkt om plass til høsten).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...