AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Skal bestemme meg for bachelor tema innen en uke.. Har lyst å skrive noe vanlig, enkelt og greit( noe som er mye forskning og litteratur rundt) Heller et typisk tema som jeg møter på ute i det daglige sykepleier liv, enn noe uvanlig som jeg aldri kommer bort i... Håper noen kan dele sine temar, problemstillinger, eller tips? Jeg har tanker innen for det medisinske...ala kreft, kols, hjerte,hjerne ..har også tenkt litt på psykiatri....men klarer ikke å ende på et konkret tema..?!? Så hva skrev du din bachelor oppgave om?
Gjest Da Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Skal bestemme meg for bachelor tema innen en uke.. Har lyst å skrive noe vanlig, enkelt og greit( noe som er mye forskning og litteratur rundt) Heller et typisk tema som jeg møter på ute i det daglige sykepleier liv, enn noe uvanlig som jeg aldri kommer bort i... Håper noen kan dele sine temar, problemstillinger, eller tips? Jeg har tanker innen for det medisinske...ala kreft, kols, hjerte,hjerne ..har også tenkt litt på psykiatri....men klarer ikke å ende på et konkret tema..?!? Så hva skrev du din bachelor oppgave om? Du kan skrive om knulling siden du la den ut på sex. Kjønnsykdommer, bekkenløsning, sex i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå