Gå til innhold

Er disse skoene fine?

Anbefalte innlegg

Gjest thelife
Skrevet (endret)

2j1vd5u.jpg

Kan disse brukes på fest? Har aldri turt å gå med de, føler folk synes de er rare/stygge :sjenert:

post-39418-0-21726900-1307395825_thumb.j

Endret av thelife
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kan du vel fint bruke, men synes ikke svarte strømper var så veldig pent til, da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

alt for stort bilde til å få noe inntrykk. synes uansett at dersom du liker dem, så kan du gå med dem :)

Gjest charella
Skrevet

Synes de var flotte. Skulle ønske jeg klarte å gå med så høye hæler selv.

Gjest thelife
Skrevet

Redigerte størrelsen nå:) Har ikke tenkt å ha svarte strømper, men solbrune bein :)

• Liker 2
Skrevet

Redigerte størrelsen nå:) Har ikke tenkt å ha svarte strømper, men solbrune bein :)

Da blir det fint :)

• Liker 2
Skrevet

Woah, de var råe!

Skrevet

Hvorfor kjøpte du de hvis du ikke tørr å gå med de?

Skoene er pene så lenge man klarer å gå i så høye heler:)

• Liker 2
Gjest thelife
Skrevet

Hvorfor kjøpte du de hvis du ikke tørr å gå med de?

Skoene er pene så lenge man klarer å gå i så høye heler:)

Er ikke det at jeg ikke tør å gå i de, men de har en høy "platå-såle" som gjør at jeg tror folk misliker de. Jeg klarer fint å gå på så høye heler :)

Skrevet

Er ikke det at jeg ikke tør å gå i de, men de har en høy "platå-såle" som gjør at jeg tror folk misliker de. Jeg klarer fint å gå på så høye heler :)

Skjønner, men det trenger du ikke å tenke på slike sko er veldig in nå og mye lettere å gå i:)

Gjest thelife
Skrevet

Skjønner, men det trenger du ikke å tenke på slike sko er veldig in nå og mye lettere å gå i:)

Ja, tenkte også at slike sko er in nå, så tror ikke folk reagerer så veldig egentlig :)

Skrevet

Åj, jeg fikk råpepper her engang fordi jeg skrev at hvite pumps kunne være fint. Nå er det tydeligvis snudd.

Skrevet

Åj, jeg fikk råpepper her engang fordi jeg skrev at hvite pumps kunne være fint. Nå er det tydeligvis snudd.

Kan ha noe med å gjøre at det ofte ikke er fint, siden det er vanskelig å finne et antrekk som passer til skoene. Mange hvite sko/støvletter/pumps ser blodharry ut i utgangspunktet, og da blir det feil uansett hva man ellers har på seg. Det blir fort litt "østblokkpreg" over det, men TS sine sko synes jeg var veldig fine. Ikke noe dilldall på de, og ikke noe glinsende lakk. Ser dermed ikke ut som om det skal by på store problemer å finne noe som matcher :)

• Liker 1
Gjest thelife
Skrevet

Så snille dere er :klemmer::) skal ha en hvit kjole til, for jeg skal kle meg ut som "lucia" på L party ;)

• Liker 4
Skrevet

De var fine! :-)

Till motsetning til noen andre her, så synes jeg de var kjempepene med svarte strømper.

• Liker 1
Skrevet

Er de fra asos? har sett noen som ligner der (som jeg har veldig lyst på!)

• Liker 1
Skrevet

De var kjempelekre!

Klart du kan gå med de. :tommelsmil:

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

De var jo nøytrale og flotte. :)

Jeg bruker masse slike selv. De der kunne jeg brukt til nålestripet bukse, grå bukse, alle farger jeans, blyantskjørt til jobben...

Svart strømpebukse funker det - men da ville jeg hatt endel svart i resten av antrekket. Dersom du har feks hvit eller rød kjole til, så ville jeg brukt solbrun strømpe.

T.U.K, Ed Hardy, Ironfist og Irregular Choice har masse masse rå sko som jeg shopper endel av og elsker over alt på jord. Kan gå i hvit tshirt, jeans og noen helt elleville fargete sko med 12 cm hæler og platå. Synes det er bare kult.

Men om man har mye som skjer på antrekket + på skoene kan det lett bli harry. Men, hvite sko funker til alt. Kos deg med skoene, de ser lekre ut.

• Liker 2
Gjest *smak*
Skrevet

Ikke noe jeg ville gått med, men jeg begynner kanskje å bli litt gammel he he... Enig i at svarte strømper ikke var fint i skoene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...