Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Var litt usikker på om dette var rett sted å spørre, men jeg prøver, får bare flytte om det ikke passer inn her Jeg tok piercing i leppa ( under) for ca 3 år siden. Har ikke tatt den ut enda, men har lyst til å bytte til en annen type. Jeg har kjøpt en ny, og hr utstyr til å ta den gamle ut med, men jeg tenker bare at OM den nye jeg kjøpte ikke skulle passe, og OM den gamle blir ødelagt når jeg tar den ut, vil jeg da ha et synlig hull under leppa da ? For det vil jeg ikke ha. Da er det bedre å ikke bytte, men en dag må jeg jo nesten bytte eller noe uansett, men ja...
Micolina Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Skal vel mye til at piercingen blir ødelagt eller ikke passer? Jeg har samme som deg, og har skifta mange ganger, det har gått helt fint. Eneste er at jeg sliter med å få den på igjen, for de er jo inni hælsikes små. De jeg kjenner som har tatt ut piercingene sine rundt om kring på kroppen har endt opp med et bittelite arr som nesten ikke er synlig etterhvert. (Piercing ved øyenbryna kan sette spor, for kan hende at hår ikke vokser opp der igjen)
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Skal vel mye til at piercingen blir ødelagt eller ikke passer? Jeg har samme som deg, og har skifta mange ganger, det har gått helt fint. Eneste er at jeg sliter med å få den på igjen, for de er jo inni hælsikes små. De jeg kjenner som har tatt ut piercingene sine rundt om kring på kroppen har endt opp med et bittelite arr som nesten ikke er synlig etterhvert. (Piercing ved øyenbryna kan sette spor, for kan hende at hår ikke vokser opp der igjen) Okei,da tror jeg at jeg prøver å bytte etterpå...takk for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå