AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skal kjøpe meg en hvit Bestlite-lampe. Var i utgangspunktet bestemt for å kjøpe den største av de vegghengte. Syntes den er kul og litt annerledes. Men nå lurer jeg på om jeg heller skal kjøpe stålampen.. Den er mer praktisk fordi den kan flyttes rundt og det er jo greit med leselys. Samtidig syntes jeg at den er hakket mindre spesiell enn vegglampen.. Nå grubler jeg og blir ikke klokere! Har noen av dere som kjenner til disse lampene noen inspill? Hva er DIN favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. juni 2011 #2 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har Bestlite-lamper og elsker dem. Men jeg har ingen av modellene du er ute etter - jeg har den lille veggmodellen og bordlampe. Jeg skulle veldig gjerne hatt en stålampe. I hvilket rom skal du ha lampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg skal ha den i stuen. Blir det vegglampen kommer jeg til å henge den over sofaen (på en av sidene). Slik møbleringen er nå kommer jeg til å ha stålampen stående ved samme side av sofaen, for jeg trenger lys der. Men jeg tenker at stålampen er mer fleksibel - plutselig trenger man lys et annet sted enn akkurat på den ene plassen. Men skjermen er vel den samme på alle Bestlitene? Alså at de er like store? Gir den ok lys utover leselys? Har hatt Bestlite på ønskelisten lenge nå, så det er en stund siden jeg har sett de live:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. juni 2011 #4 Del Skrevet 7. juni 2011 Skjermen er den samme, ja. Den gir noe lys utover leselys, men er vel ikke egnet til å være hovedlyskilde i et rom heller. Høres ut som stålampen passer best hos dere, men det er jo bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Del Skrevet 7. juni 2011 Takk for svar, Ciara. Har litt behov for å "prate" om det før jeg kjøper en såpass dyr lampe. Jeg trenger primært leselys, men tenker jo at jeg vil ha den på selv om jeg ikke sitter og leser. Noen leselamper gir veldig sterkt (og ukoselig) lys, men jeg innbiller meg at Bestlite kan fungere som både lampe og leselampe. Uansett er den jo nydelig Hvilken farge har du, Ciara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. juni 2011 #6 Del Skrevet 7. juni 2011 Det skjønner jeg godt! Lampene gir et nydelig lys til et rom, og er absolutt ikke hardt - kan med fordel stå på selv om man ikke leser, med andre ord. Jeg har svarte. Jeg synes de helt hvite er nydelige også, men svart er favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #7 Del Skrevet 7. juni 2011 Svart har vært min favoritt også, men jeg har kommet til at hvit vil passe best inn her hos meg. Tror jeg. Hm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå