Gjest gjest Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Jeg elsker mine store barn over alt i verden. Dessverre kunne jeg ikke redde ekteskapet med deres far, så vi ble skilt for over to år siden. Har hatt ny kjæreste nå i ca ett år. Jeg har vondt i hjertet mitt - for mine barn, og spesielt min sønn, takler ikke kjæresten min. Det har ingenting med kjæresten å gjøre, men at bare at han ER kjæresten min. Kjæresten min prøver og prøver å få et godt forhold til barna mine, men de er mutte, svarer bare kort og er i det hele tatt lite hyggelige mot han. Vi bor ikke sammen. Han har også barn, og barna hans har tatt imot meg med åpne armer, koser og jeg får lov til å legge dem, bla. Jeg blir så trist av dette. Jeg elsker alle! Det minste jeg bør få til, er at barna i det minste kan oppføre seg normalt høflig mot han. Jeg merker nå at det går ut over kjæresten min sine følelser overfor barna mine også. Jeg frykter at han etterhvert skal begynne å mislike dem. Jeg forventer ikke at vi blir en "stor lykkelig familie" på en-to-tre. Men jeg hadde ærlig talt håpet at det ville gå bedre etterhvert. Men det ser ikke slik ut....
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Det høres ut som dine barn trenger en oppstrammer. Eller skal de få lov til å være uhøflig fordi mamma har en kjæreste? 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Det høres ut som dine barn trenger en oppstrammer. Eller skal de få lov til å være uhøflig fordi mamma har en kjæreste? SIGNERER!!!
Gjest gjest TS Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Det høres ut som dine barn trenger en oppstrammer. Eller skal de få lov til å være uhøflig fordi mamma har en kjæreste? Takk. Ja, du har sikker rett. Men det er vanskelig, for jeg sitter selvsagt i den gamle skyldfølelses-fella, siden samlivet med pappaen ikke fungerte. Redd for at barna får "traumer" av ulike slag. Jeg prater jo med dem om oppførsel, selvsagt, men må vel bli enda strengere. Sliter med å ikke bli curling-mamma. Og innser det selv.... Er livredd for at dette skal gå ut over forholdet mitt også...
hulaboer Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Barna dine trenger å lære seg normal høflighet og utvikle sin sosiale intelligens. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå