Gå til innhold

vibratorvalg

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner heller ikke til den du linker til, men jeg og kjæresten min har hatt stor suksess med vibratoren jeg gav henne til bursdagen, Bimini rabbitvibrator fra Kondomeriet. et pluss er jo og at Kondomeriet har orgasmegaranti, så om du ikke liker den er det bare å heve kjøpet^^

Gjest charella
Skrevet

Kjenner heller ikke til den du linker til, men jeg og kjæresten min har hatt stor suksess med vibratoren jeg gav henne til bursdagen, Bimini rabbitvibrator fra Kondomeriet. et pluss er jo og at Kondomeriet har orgasmegaranti, så om du ikke liker den er det bare å heve kjøpet^^

Hvordan fungerer orgasmegarantien egentlig? Man må vel ta vare på kvittering og hele pakka da sant?

Skrevet

... og går det å levere inn per post? Aldri i livet at jeg trapper opp på kondomeriet med en brukt vibrator og forteller at jeg ikke kom av den. :sjenert:

Skrevet (endret)

Hvordan fungerer orgasmegarantien egentlig? Man må vel ta vare på kvittering og hele pakka da sant?

Du må ta vare på kviteringen ja, sikkert embalasjen og. Dersom du ikke oppnår orgasme med vibratoren du har kjøpt kan du gå tilbake til butikken med den og få pengene igjen (eller ny vibrator, er ikke sikker), så sant det ikke er gått 30 dager siden kjøpet.

... og går det å levere inn per post? Aldri i livet at jeg trapper opp på kondomeriet med en brukt vibrator og forteller at jeg ikke kom av den. :sjenert:

Det vet jeg ikke, vil tro du må møte personlig. Det er vel litt av dealen, du må virkeig mene at du skal ha pengene igjen for å gå inn dit å si du ikke kom ved hjelp av den :gjeiper:

Ser ikke pointet med å poste som AB som i forrige post, merkelig innfall i gårkveld.

Endret av Hankjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...