Gå til innhold

usikker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg må si jeg er litt forvirret, jeg hører så mye forskjellig.

jeg er en jente på 19 og har en kjæreste som jeg vet jeg elsker.

jeg føler meg virkelig 100% hetro, og jeg kunne aldri fått følelser for en annen jente.

men jeg tenner alikavel på jentesex, egetlig mer på det enn gutter.

er jeg bifil eller noe sånt da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yay! Jeg er første til å svare, før alle AB'ene og gjestene som kommer til å mene at du er så bifil atte.

Du har den seksualiteten du har. Lek med den, kos deg! Føler du deg 100% hetero så er du hetero. Om du tenner på jentesex så tenner du på jentesex, ha det gøy med de tankene og nyt deg selv :) Ikke tenk så mye på legning og båser.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Det å være bifil, handler om at du både har seksuell dragning til begge kjønn og kan få følelser. Det kan godt være at du opplever jentesex som seksuellt opphissende, nemmelig for det er din "ting", fetish altså. Det trenger ikke bety at du er bifil.

Noen liker chubby jenter, shemales, hårete menn(eller kvinner?) osv, listen er uendelig! ;)

Skrevet

Biseksuell kanskje? Forskere og KG-brukere krangler stadig om alle definisjonene, de blir vel aldri enig. Les om de forskjellige seksuelle og/eller emosjonelle filene og båsene, og definer deg selv slik du ønsker. Ikke la andre fortelle deg det :)

Kjæresten min er litt i samme situasjon, hun hadde vært lett tiltrukket av jenter før vi ble sammen, men aldri forelsket. Så, et halvt år ut i forholdet og når hun hadde kommet ut av skapet, da blomstret det og hun ble både forelsket og betatt i to jenter. Hvem vet, kanskje det spirer for deg og når du slipper det løs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...