Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har jobbet ett år med fastlønn, en del overtid også som jeg har ikke fått noe betalt for, og nå fikk jeg flere dager fri som godtgjørelse. Godtgjørelse er bare muntlig så nå når jeg ser alle timer som jeg har ikke med på timeliste, blir jeg nervøs. Jeg kommer ikke opp i heltid engang så er jeg redd at dette kommer at trekkes i lønn av hovedkontoret som får alle timelister.

Jeg har fastlønn og alltid har fått den, men jeg har også alltid jobbet heltid eller overtid.

Lurer på hvis jeg må prøve at få timer på timeliste før den sendes till hovedkontoret eller kommer jeg få betaling oavsett på grunn at jeg har fast lønn??? Noen som har peiling eller har varit i en sånn situasjon??

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du avspaserer så er jo dette nettopp fordi du har jobbet mer enn det som er stillingen din, og selvsagt blir du ikke trukket i lønn for de timene. Du har også krav på overtidsbetaling for dem med mindre du har en ledende eller særlig uavhengig stilling, og dette er avtalt på forhånd.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Det har varit så mye galt, jeg var veldigt usikker, men da håper jeg virkelig at jeg kommer at få pengene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...