Gå til innhold

Positive opplevelser som kunde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at hvis vi alle forteller om hvor vi er fornøyde kunder (som brud/brugdom selvsagt), så hjelper det sikker mange av andre KG-brukere.

Jeg bor i Vestfold, og er veldig fornøyd med to steder der jeg har vært kunder:

1. Tønsberg Glassmagasin:

Har alltid fått utsøkt service, de har virkelig gjort alt for å finne et servise som vi liker, og har alltid gjort det lille ekstra for at vi skulle bli fornøyde.

2. Føynland blomster:

Dette er en bitteliten blomsterbutikk på Nøtterøy. Jeg har vært kjempeoppgitt over at jeg ikke har visst hva slags blomster jeg vil ha, og hvordan alt skulle være, og når jeg har søkt hjelp, så har jeg som oftest blitt slengt "skryte-boka" etter meg, og blitt fortalt at jeg måtte fortelle hvilken bukett jeg likte best. Jeg dro til Føynland blomster for å se om jeg kanskje kunne få en mer personlig service, noe jeg absolutt fikk! Hun har vært utrolig behjelpelig, brukt god til på å finne rette blomster, gitt meg mange gode tips til å spare noen kroner og hun har gjort ting mye lettere for meg som brud!

Har enda ikke giftet meg, så kan ikke si så mye om lokalet og sånt..

Hva med dere? Hvor i landet bor dere, og er det et sted dere er veldig fornøyde med, som dere vil dele med andre? Om det så er cateringfirma, brudesalong, frisørsalong... Hva som helst! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Brudesalongen i Larvik!

Jeg kjøpte ikke Kjolen der, men det stoppet på ingen måte servicen! De var rett og slett glade for å kunne gi meg en bedre opplevelse enn der jeg opprinnelig var. God hjelp fra innerst til ytterst!

Gleder meg til å komme tilbake :)

Jeg bor i Kongsberg, hvor vi og skal gifte oss.

Vi skal ha festen på Grand Hotel, og der er de absolutt profesjonelle, imøtekommende og behjelpelige på alle områder de kan! Har full tro på at det vil gå smertefritt (fra deres side ihvertfall ;) )

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi bor i østfold, og gifter oss om et år, men mye er bestilt.

Det som har utmerket seg best er vel der jeg kjøpte kjolen, østfold brudesenter. Synes hun som jobber der var utrolig søt, snill og veldig flink. hun tok hensyn til hva jeg ønsket, og la alt til rette for dette. hun hadde blandt annet kjoler i forskjellige legnder(Lange kjoler, men tilpasset til lavere bruder), og det passet meg kjempe bra da jeg ikke vil ha høye hæler. Dette ligger i fredrikstad

Hvite Drømmer brudestudio har vi kjøpt litt annet, blandt annet antrekk til barna, og der er de også kjempe flinke. Jeg har også levert kjolen der for omsying i ryggen på min kjole, er glidelås, men jeg ville ha knyting. Dette ligger i Moss

Blomster kommer vi nok til og bestille fra enten Urstad blomter eller blomstersmia, begge ligger i rygge, og synes det er serviceinstilte medarbeidere der.

Maten har vi bestilt igjennom bakeriutsalget i drøbak, en gammel kollega som driver dette, knall god kokk, så dette blir nok bra.

Dette er vel det jeg kan svare så tidlig på. Men for gifteklare i mosseområdet som trenger lys og sånne ting, anbefaler jeg virkelig Frøken fryd på amfi Senteret.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi bor i østfold, og gifter oss om et år, men mye er bestilt.

Det som har utmerket seg best er vel der jeg kjøpte kjolen, østfold brudesenter. Synes hun som jobber der var utrolig søt, snill og veldig flink. hun tok hensyn til hva jeg ønsket, og la alt til rette for dette. hun hadde blandt annet kjoler i forskjellige legnder(Lange kjoler, men tilpasset til lavere bruder), og det passet meg kjempe bra da jeg ikke vil ha høye hæler. Dette ligger i fredrikstad

Hvite Drømmer brudestudio har vi kjøpt litt annet, blandt annet antrekk til barna, og der er de også kjempe flinke. Jeg har også levert kjolen der for omsying i ryggen på min kjole, er glidelås, men jeg ville ha knyting. Dette ligger i Moss

Blomster kommer vi nok til og bestille fra enten Urstad blomter eller blomstersmia, begge ligger i rygge, og synes det er serviceinstilte medarbeidere der.

Maten har vi bestilt igjennom bakeriutsalget i drøbak, en gammel kollega som driver dette, knall god kokk, så dette blir nok bra.

Dette er vel det jeg kan svare så tidlig på. Men for gifteklare i mosseområdet som trenger lys og sånne ting, anbefaler jeg virkelig Frøken fryd på amfi Senteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...